اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5918 / نظرات: 0

توسط دبیرستان دخترانه دانش/


طرح حیات طیبه در سبزوار اجرا شد


طرح حیات طیبه در سبزوار اجرا شد طرح حیات طیبه با رویکرد قرآنی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان دخترانه دانش سبزوار در حال اجرا است

مدیر دبیرستان دخترانه دانش سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ما ، مقابله با جنگ نرم دشمنان را از اهداف این طرح دانست و اظهار داشت : دانش آموزان به عنوان سربازان جنگ نرم برای مقابله در این جبهه بایستی تولید کننده ابزارهای فرهنگی باشند .
"راحله رضوی رحمانی " با اشاره به توطئه های دشمنان و برنامه ریزی آنان برای به انحراف کشاندن نسل نوجوان و جوان جامعه افزود : امروزه افزایش آگاهی و بصیرت به عنوان یک ضرورت بویژه برای نسل جوان جامعه مطرح است .
وی طرح حیات طیبه را در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان عنوان کرد و گفت : این چهارمین سال است که این طرح توسط دبیرستان دخترانه دانش سبزوار برگزار می شود .
وی به تشریح برنامه های طرح حیات طیبه در این دبیرستان پرداخت و گفت : برگزاری برنامه های حفظ و تلاوت قرآن ، انجام پژوهش های قرآنی و برگزاری حلقه های صالحین بسیج از برنامه های این طرح است .
وی همچنین با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در خراسان شمالی به عنوان یکی از برنامه های طرح حیات طیبه گفت : دانش آموزان حاصل این منویات ارزشمند را در قالب پاور پوئینت (power point ) ، نمایشگاه عکس ، کنفرانس کلاسی و تهیه مقاله پژوهشی ارائه دادند .
مدیر دبیرستان دخترانه دانش سبزوار با اشاره به نامگذاری هر کلاس درس به نام یک شهید با اولویت شهدای دانش آموز در دبیرستان دانش افزود : در راستای ارتباط معنوی دانش آموزان با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به برگزاری یادواره شهید در کلاسی که مزین با نام آن شهید است کردیم .
"راحله رضوی رحمانی " اظهار داشت : طی این یادواره از خانواده شهید دعوت بعمل آورده و دانش آموزان با حضور خانواده شهدا از زبان آنان در جریان نحوه زندگی شهدا قرار می گیرند .
مدیر دبیرستان دخترانه دانش سبزوار از برگزاری نمایشگاه حیات طیبه در این دبیرستان خبر داد و گفت : دستاوردهای دانش آموزان در قالب عکس ، نرم افزار و مقالات پژوهشی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است .
" رضوی رحمانی " زن ، حجاب و عفاف ، نقش منفی رسانه ها ی غربی و تبلیغات ماهواره ها و سایت ها در وارونه جلو دادن حقایق و ارائه راهکارهای تحقق تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی را از جمله موضوعات این نمایشگاه عنوان کرد .
وی استقبال چشمگیر دانش آموزان از طرح حیات طیبه را مورد اشاره قرار داد و گفت : به 40 نفر از دانش آموزان که در این طرح برگزیده شده اند جوایزی اهدا می شود .
وی اظهار داشت : اختتامیه این طرح با برگزاری اردو با حضور دانش آموزان شرکت کننده در تیرماه برگزار می شود .
مدیر دبیرستان دخترانه دانش سبزوار با اشاره به دستاوردهای سودمند طرح حیات طیبه خواستار مساعدت مسئولان برای گسترش این طرح شد .
" رضوی رحمانی " همچنین از همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و مسئولان آموزش و پرورش سبزوار در طرح حیات طیبه قدردانی کرد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.