اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5916 / نظرات: 1


جنگ نرم دشمن به مراتب خطر ناک تر از جنگ مسلحانه است


فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) شهر داورزن گفت: جنگ نرم به مراتب خطر ناک تر وسهمگین تر از جنگ مسلحانه دشمن است .

سروان پاسدار سید ابوطالب حسینی در جمع مردم روستای مهر  که با عنوان نهضت روشنگری برگزار شد افزود: متاسفانه امروز دشمن با تمام قوا و در قالب گوشی همراه – ماهواره و اینترنت به جنگ ملت ایران آمده است .

وی ادامه داد: ایجاد برخی بد اخلاقی ها عدم احترام به بزرگترها و ایجاد فضاهای دوستی غیر مشروع از مهمترین برنامه های  دشمن علیه جوانان است .

وی جلوه دادن برخی ناهنجاریها را به عنوان هنجار و برخی هنجارشکنی ها را خاطر نشان شد و ادامه داد:  بیش از 400 شبکه ماهواره ای با برنامه های گوناگون سعی در تخریب و فرسوده کردن جوانان ایران را دارند.

وی با اشاره به فداکاری های ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید در این دوران تصریح کرد: باید کاری نکنیم که مدیون خون شهدا و خانواده آنان باشیم .

فرمانده حوزه بسیج مقاومت امام رضا(ع) شهر داورزن  حفظ انقلاب را مهمترین دستاورد خون شهدا دانست و گفت: در صورتی که خدشه ای به انقلاب وارد شود قطعا بدانید که به جز ولی عصر(عج) کسی نخواهد توانست ابهت انقلاب را مجددا احیا نماید

وی با اشاره به فتنه 88 و هزینه فراوانی که نظام در قبال بد رفتاری برخی پرداخت کرد گفت:  ملت با حضور در انتخابات و   نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری  با هر سلیقه ای  فقط  به حفظ انقلاب و نظام پایبند باشند.
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.