اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5913 / نظرات: 2

شهردار ششتمد:


شهرداری ششتمد به مبلمان شهری توجه ویژه دارد


شهرداری ششتمد به مبلمان شهری توجه ویژه دارد  توجه به مبلمان و المانهای شهری با هویت اجتماعی و مفاخر شهرستان ششتمد در برنامه کاری شهرداری ششتمد می باشد.

شهردار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ششتمد شهری است تاریخی با پیشینه غنی همراه با مناظر طبیعی بکر خدادادی و شهرداری ششتمد با توجه به این پتانسیلها نگاه خاصی به حوزه گردشگری و مبلمان شهری ششتمد دارد.
حمیدرضا داورزنی افزود: اقدامات بسیار خوبی در گذشته در حوزه گردشگری صورت گرفته اما به هیچ وجه کافی نیست و ما شرمنده خیل عظیم مسافران و گردشگران در منطقه نمونه گردشگری ششتمد هستیم.
وی ادامه داد: به همین خاطر ساخت آلاچیق ، محوطه سازی و ساخت سرویس بهداشتی در رودخانه ششتمد آغاز شده است و بخشی از کار پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم با آغاز فصل تابستان و شروع دور جدید مسافرتها زمینه مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران فراهم سازیم.
شهردار ششتمد اظهارداشت: مبلمان شهری و المان شهری با هویت اجتماعی و مفاخر شهرستان ششتمد در برنامه کاری این شهرداری قرار گرفته که به دو جهت حائز اهمیت است اول اینکه با این اقدام زمینه پاسداشت مفاخر ارزشمند این خطه همچون بیهقیون ، آیت الله شریعتمدار و... را فراهم می سازیم و از طرفی جلوه ای زیبا به شهر تاریخی ششتمد خواهیم داد.
داورزنی از احداث سه پارک محله ای خبر داد و گفت: ششتمد صاحب مرتفع ترین پارک در غرب خراسان رضوی است و در این پارک 11 هکتاری فضای دلنشین برای شهروندان و مسافران مهیا شده است اما کافی نیست.
وی افزود: احداث پارک محله ای در سه نقطه از شهر ششتمد در برنامه کاری قرار گرفته و امیدواریم با تخصیص اعتبار تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.
داورزنی گفت: توسعه معابر سطح شهر در قالب سنگ فرش و آسفالت در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته ودر بخشی ها از سطح شهر کار با سرعت نسبتاً خوبی در حال انجام است.
شهردار ششتمد افزود: کل اعتبارات شهرداری در سالجاری بالغ بر 11 میلیاردریال است که از این اعتبار حدود 70درصد در قالب پروژه های عمرانی و 30درصد در قالب هزینه های جاری هزینه خواهد شد.
وی ادامه داد: توجه به تجهیز شهرداری و مرکز آتش نشانی به ماشین آلات جدید در برنامه کاری قرار گرفته و پیگیرهای لازم صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم با تجهیز شهرداری به ماشین آلات زمینه خدمات بیشتر به شهروندان ششتمد را فراهم سازیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.