اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5902 / نظرات: 1


معاون رئیس جمهور دستور ابلاغ شهرستان ششتمد را صادر کرد


حسین پور/معاون اول رئیس جهمور در پاسخ به نامه نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی دستور ابلاغ مصوبه دولت را صادر کرد.
دکتر محسنی ثانی در این مکاتبه آورده است: با توجه به تقاضاهای مکرر و جلسات متعدد و مصوبه دولت در یکصدمین سفر استانی به خراسان رضوی تقاضای ابلاغ مصوبه سفر ریاست جمهوری در خصوص ارتقاء ششتمد به شهرستان را داریم.
نماینده مردم سبزوار اظهار داشته است که ابلاغ ارتقاء ششتمد به شهرستان در آستانه انتخابات هدیه ای به پاس همه قدرشناسی ها و حضور مردم این منطقه در صحنه های مختلف انقلاب است.
دکتر رحیمی نیز در پاسخ به درخواست نماینده شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی خطاب به دبیر هیئت دولت آورده است که جناب آقای صدوقی با قید فوریت ابلاغ گردد.
شایان ذکراست رئیس جمهور محترم در 24 اردیبهشت ماه سال گذشته در جمع مردم سبزوار موافقت خود را با ارتقاء بخشهای داورزن و ششتمد اعلام کرده بود.
ارتقاء بخش داورزن از سنوات گذشته در دست پیگیری بود و خوشبختانه در دهه فجر سال گذشته اولین فرماندار خطه داورزن معرفی گردید .
مردم دیار فرید خراسان امیدوارند در آستانه ولادت حضرت جوادالائمه که افتخار میزبانی این امام همام را در تاریخ پر افتخار خود ثبت نموده اند شاهد معرفی اولین فرماندار خود در دیار کهن بیهق باشند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.