اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5895 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار/


پيگير افزايش سهميه كارگران بخش ساختمان هستيم


پيگير افزايش سهميه كارگران بخش ساختمان هستيم معاون استاندار و فرماندار سبزوار از پيگيري افزايش سهميه كارگران بخش ساختمان و حل مشكلاتشان خبر داد.
قاسم شعباني عطار در جلسه ديدار با كارآفرينان سبزوار كه با حضور ملوندي رئيس اداره كار، تعاون و امور اجتماعي و جمعي از كارآفرينان شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در زمينه امور سياسي، كار بزرگ سال جاري را انتخابات رياست جمهوري كه در واقع مقدرات عمومي كشور را براي چهار سال آينده برنامه ريزي مي كند گفت: آينده كشور در دستان مردم است اين ملت متعلق به مردمش مي باشد همه بايد با همكاري هم شرايطي را به وجود اوريم تا دشمنان از هر فرصتي براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي استفاده نكنند.

وي خواستار مشاركت مردم در پاي صندق هاي اخذ راي شد و افزود: شرايط فعلي سبب بروز مشكلات اقتصادي در كشور شده هر چند بيشترين آسيب ها را در اين شرايط قشر كارگر متحمل مي شود اميدواريم اين شرايط با موفقيت سپري شود تا قشر كارگر بيش از اين از مسائل اقتصادي آسيب نبينند.

شعبانی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی سعی دارند که حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند اما مردم با شرکت گسترده خود درروز 24 خرداد ماه یکبار دیگر دشمنان را مایوس خواهند ساخت.

مقام عالی دولت در سبزوار با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سبزوار تلاش خواهیم کرد گفت: دشمنان باید بدانند که هر چه فشارها برملت ایران افزایش یابد استقامت مردم بیشتر خواهد شد و در صحنههای انقلاب حضور چشمگیر تری خواهند داشت.

در ادامه اين جلسه درخشاني، رئيس انجمن صنفي كارگران ساختماني خواستار افزايش سهميه كارگران بخش ساختمان  و همكاري كليه مسئولين شد و گفت: استفاده از مزاياي بيمه اي يكي از مهمترين نيازهاي جامعه كارگري سبزوار مي باشد براساس جمعيت بالاي اين قشر و سهميه فعلي جوابگوي كارگران شهرستان نيست.

وي به صدور 6 هزار كارت فني حرفه اي براي كارگران بخش ساختمان اشاره كرد و افزود: سهميه اندك اين شهرستان سبب شده تا  از اين رقم تنها براي 1500 نفر بيمه صادر شود/سبزوارنیوز





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.