اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5893 / نظرات: 0


سبحانی‌فر: اداره استاندارد در سبزوار مستقر می‌شود


سبحانی‌فر: اداره استاندارد در سبزوار مستقر می‌شود  نماینده مردم شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تاییدیه‌های صنایع، تولید و گواهی استاندارد از این پس در سبزوار صادر می‌شود.

 به گزارش سبزوارپیام ،رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص هدف از این اقدام افزود: با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه و وجود6  شهرستان و همچنین دارا بودن صنایع و تولید بسیار خوب در این منطقه، مردم این شهرستان برای اخذ گواهی تاییدیه تولید، صنایع و گواهی تاییدیه استاندارد مجبور به طی مسافت و رفتن به شهرستان نیشابور بودند اما با پیگیری‌های جدی صورت گرفته در دیماه سال گذشته، ریاست موسسه استاندارد کشور با استقرارا اداره استاندار در شهرستان سبزوار موافقت کردند.

وی ادامه داد: این موافقت در سازمان استاندارد به تصویب رسید و ابلاغ آن به استانداری صادر شده است و در آینده‌ای نزدیک شاهد استقرار اداره استاندارد در سبزوار خواهیم بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم شهرهای جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد از این پس برنامه‌های تلویزیونی را به صورت دیجیتال دریافت خواهند کرد.

وی از بهره‌مندی مردم شهرستانهای جوین، جغتای، داورزن و ششتمد از شبکه تلویزیونی دیجیتال خبر داد و گفت: با پی‌گیری‌های صورت گرفته از چهارشنبه مردم خوب این شهرستان‌ها میتوانند برنامه‌های 20 شبکه تلویزیونی را به صورت دیجیتالی دریافت کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.