اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 5 مهر 1390 / کد مطلب: 589 / نظرات: 0


مدیرعامل جدید سازمان پارکها و فضای سبز سبزوار میزان بدهکاری این سازمان را یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرد


 

 مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز درباره برنامه و تغییراتی که چهره سبزوار از لحاظ فضای سبز در آینده خواهد کرد،گفت: همه اینها را یک ماه آینده جواب خواهم داد من به تازگی به این سمت منصوب شده ام لذا باید زمان بگذرد تا برنامه هایم را ارائه کنم.
حسین دولت آبادی که گویی از رفتنش به ساختمان باغ لاله زیاد دلخوشی ندارد به سبزوار آنلاین اظهار داشت: در اولین اقدام در حال تهیه لیست بدهکاری های سازمان هستیم که متاسفانه بدهی میلیاردی است و باید اول بدهی ها را تسویه کنیم.
وی میزان بدهکاری فضای سبز را یک و نیم میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این بدهی شامل بیمه، دارایی و طلبکاری پیمانکارهای عمرانی و غیره است البته آقای مقصودی قول داده که این بدهی طی 6 ماه پرداخت شود.
دولت آبادی با بیان اینکه به دنبال یک سری درآمد های پایدار هستیم، اظهارداشت: در این رابطه مکاتبه کرده ایم قولش را هم گرفته ایم و اگر موافقت شود می توانیم در آمد طرح ها را تا2 برابر درآمد کنونی افزایش دهیم.
وی خواستار اختصاص درآمد حاصل از قانون نوسازی در بحث میادین و فضای سبز شد و افزود: درآمد پرتال های تبلیغات در فضای سبز که مبلغ بالایی است باید به سازمان فضای سبز واریز شود همچنین درصدد هستیم یک سری زمین ها را که واگذار کرده اند را زنده کنیم و آنها را به فروش برسانیم.
دولت آبادی در پاسخ به سوالی که با توجه به اینکه مهمترین انتظار از سازمان فضای سبز ایجاد و نگهداری فضای سبز می باشد شما چه اقداماتی را انجام خواهید داد افزود: هر کاری را بخواهیم انجام دهیم در مدت یکی دو سال آینده به نتیجه نمی رسد اما برای کارهای روبنایی و ظاهری مثل چمن کاری و گلکاری می توان حرفی برای گفتن داشت.
وی با اشاره به جداسازی آب شرب از آب فضای سبز تصریح کرد: استانداری مبلغ ناچیزی در این زمینه تخصیص داده که باید در این مهم که از امور زیربنایی محسوب می شود هزینه کرد.
معاون قبلی خدمات شهری سبزوار با بیان اینکه اجرای کارهای عمرانی در بحث توسعه فضای سبز بر عهده حوزه عمرانی شهرداری است گفت: ما فقط در نگهداری و توسعه فضای سبز تلاش خواهیم کرد.
دولت آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که شما چه برنامه هایی را برای توسعه فضای سبز که نیاز به عزم جهادی دارد تدارک دیده اید گفت: این سوال شما را تا یک ماه آینده جواب می دهم در مجموع اگر همکاری شورا و شهرداری وجود داشته باشد و50 درصد قول هایی را که به بنده داده اند محقق شود ما 100 درصد برنامه های مان را محقق می کنیم.
وی درباره اینکه آیا از انتخابش به عنوان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز رضایت داردگفت:  به نظر شما و از لحاظ عقلی باید رضایت داشته باشم سازمان پارکها از بقیه سازمان های شهرداری پرهزینه تر و بی درآمد تر است با وجود این از همه امکانات و نیازهای سازمان های شناخت دارم می دانم چی کم دارد چی می خواهد نیروها را می شناسم مشکلی ندارم در هر صورت تکلیف شد و ما هم سرباز هستیم و فرمانده هر چه بگوید انجام می دهیم.
دولت آبادی با بیان اینکه دوست داشتم به عنوان کارشناس عمران در شهرداری خدمت می کردم، گفت: اگر قرار بود خودم بین سازمان ها یکی انتخاب می کردم کار در سازمان بهسازی و نوسازی را می پسندم چرا که به حوزه کاری و علاقه بنده نزدیک تر است.
وی در خصوص انتقاد استاندار خراسان رضوی از وضعیت فضای سبز و ورودی ها سبزوار گفت: اگر فعالیت سازمان این قدر برای آقایان اهمیت دارد و معتقدند باید کارهای اساسی انجام شود پس باید کمک کنند تا بتوانیم سبزوار را به جایگاه واقعی اش برسانیم.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری سبزوار در خصوص تغییرات صورت گرفته در بدنه شهرداری گفت: تغییرات لازمه کار است اگر تغییر نباشد بعد از مدتی کار یک اداره به روز مرگی می افتد و بازدهی اش کاهش می یابد اما درباره تغییرات صورت گرفته توسط آقای مقصودی معتقدم هر چه تلاطم کمتر ایجاد می شد شهردار بهتر به مقصودش می رسید بهر حال اگر این تلاطم را سریع آرام کند می تواند موفق شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.