اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5885 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: رئیس جمهور آینده باید در مقابل استکبار نترس و شجاع باشد


امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمدگفت: رئیس جمهور آینده جمهوری اسلامی ایران بایستی در مقابل استکبار نترس و شجاع و در عرصه داخلی هم باید با برنامه و تدبیر باشد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: رئیس جمهور آینده ایران اسلامی باید فردی باشد که فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل نموده و دارای شعارهایی منطقی و با استدال و در عین حال منطبق با واقعیت باشد.
خطیب جمعه ششتمد ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که به دور از حاشیه سازی و تشویش آفرینی باشد و از تهذیب اخلاقی بالایی برخوردار باشد.
وی ضمن گرامیداشت یاد فیلسوف بزرگ آیت الله شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: سیاستهای کلی نظام آموزش و پرورش توسط مقام عظمای ولایت ابلاغ شده و در بندهای به تحول در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی ، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش ، توسعه فرهنگ تفکر ، تحقیق ، خلاقیت و نوآوری ، توسعه فرهنگ و معارف اسلامی و یادگیری قرآن تأکید شده است.
امام جمعه ششتمد افزود: یکی از عالمان بزرگ شیعه شیخ صدوق است که در طی 75سال زندگی پرتلاش سیصد اثر ارزشمند از خود به یادگار گذاشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.