اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5882 / نظرات: 0

سبحانی فر:


ابلاغ ارتقاء ششتمد در دولت دهم تحقق می یابد


ابلاغ ارتقاء ششتمد در دولت دهم تحقق می یابد حسين پور-نماینده مردم سبزوار  در جمع مردم و مسئولان ششتمد گفت: مهم ترین دغدغه مردم ششتمد بحث ابلاغ شهرستان ششتمد است که خوشبختانه با نظر مثبت رئیس جمهور در همین دولت ابلاغ خواهد شد.
علی سبحانی فر افزود: موضوع ابلاغ شهرستان ششتمد را بارها به رئیس جمهور و سایر مسئولین ذیربط متذکر شده ام و در آخرین دیدار اینجانب با رئیس جمهور ایشان وعده دادند که در همین دولت فرمانداری ششتمد مستقر گردد.
وی ادامه داد: البته مردم و مسئولین ششتمد از این موضوع زیاد نگران نباشند چرا که آنچه مصوب شد قطعاً اجرایی خواهد شد هر چند که ما هم همانند مردم ششتمد خواستار تسریع در این موضوع هستیم.
سبحانی فر افزود: مشکل آب شرب ششتمد که یکی از خواسته های دیرینه مردم این خطه است را از اولین روزهای نمایندگی پیگیری کرده ام و خوشبختانه این مهم در حال انجام است و چاه جدیدآب شرب ششتمد در حال حفاری می باشد.
نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت:در مدت یکسال نمایندگی اینجانب 40سایت BTS در سطح حوزه انتخابیه پیگیری کرده ام که یکی از آنها در روستای تندک از توابع شهرستان ششتمد راه اندازی شد.
سبحانی فر افزود: از وضعیت گازرسانی به حوزه انتخابیه گلایه داشتم و این موضوع را به وزیر نفت و مسئولین شرکت گاز منعکس کردم و خوشبختانه قول مساعدی در این خصوص داده شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.