اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 5 مهر 1390 / کد مطلب: 588 / نظرات: 0


انتقاد دوباره استاندار از وضعیت ورودی و فضای سبز سبزوار



  استاندار خراسان رضوی از وضعیت ورودی ها، مبلمان شهری و فضای سبز شهر سبزوار انتقاد کرد و خواستار توجه جدی شهردار جدید به این مهم شد.
 دکتر صلاحی که به منظور معرفی نخستین فرماندار شهرستان خوشاب راهی سبزوار شده بود به فرمانداری این شهر رفت تا در جلسه کوتاهی با حضور نمایندگان مردم در مجلس و برخی مدیران مشکلات پیش رو را بررسی کند.
وی در ابتدای سخنانش گفت: این ششمین بار است که به سبزوار می آیم و هر دفعه به مسئولان این شهر عنوان می کنم که شهر سبزوار باید مانند نامش سبز و با نشاط باشد دو سال پیش در جلسه شورای اداری استان گفتم دو شهر سبزوار و تربت حیدریه از ورودی و فضای سبز مناسب برخوردار نیستند خیلی خاک گرفته و نامناسب هستند مردم انتظار دارند شهرشان تمیز و با صفا باشد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم انتظار دارند شهرشان سرسبز و باصفا باشد افزود: به شهرداری توصیه می کنم برای فضای سبز از گونه های سازگار با محیط استفاده کند متاسفانه مشاهده کردم که شهرداری از نهال های 6 ماهه در ورودی استفاده کرده و با یک چوب خشک نیز آنها را نگه داشته که فایده ندارد و دوباره می شکند باید برای ورودی از نهال های 6 ساله استفاده کرد.
دکتر صلاحی از وضعیت آسفالت خیابان های سبزوار نیز انتقاد کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید با بکار گیری کارشناسان مجرب این کمبود ها را در عرصه های فضای سبز و مبلمان شهری برطرف کند اگر برای این امور درآمد کافی ندارد املاک مازاد را بفروشد و هزینه کند.
وی همچنین از نبود المان زیبا و درخور نام سبزوار نیز انتقاد کرد و خطاب به فرماندار گفت: در ورودی های سبزوار خبری از المان نیست که فرماندار گفت: کارهایی انجام شده و طرح المان نیز تهیه و در دست ساخت می باشد.
دکتر صلاحی با اشاره به ساخت المان سلسله ذهب در ورودی نیشابور خواستار بهره گیری از تجارب پیمانکاران نیشابوری در ساخت المان برای سبزوار شد و گفت: شهرداری مغازه هایی همچون آپاراتی و مکانیکی ها را از ورودی و اطراف مکان هایی که قرار است المان ها نصب شود جمع آوری کند تا چهره شهر زیباتر جلوه کند.
در این جلسه دکتر حسن پور خواستار تخصیص اعتباراتی جهت راه اندازی بخش قلب بیمارستان واسعی، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، تامین اعتبارات بیمارستان های درمان بستر شهرهای تابعه، اختصاص اورژانس هوایی در سبزوار شد که استاندار قول پیگیری و تخصیص اعتبارات مورد نیاز را داد.
همچنین سید نورا... رضوی مسئول دانشکده علوم قرآنی سبزوار با اشاره به راه اندازی این دانشکده که از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور می باشد خواستار تامین اعتبارات مناسب برای این دانشکده شد که استاندار بعد از تاکید محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار مبلغ 250 میلیون تومان به این دانشکده اختصاص داد.منبع :سبزوارآنلاین




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.