اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5878 / نظرات: 0


استقرار اداره جهاد کشاورزی در داورزن


مسئول جهاد کشاورزی داورزن گفت: با تلاش مسئولان شهرستان داورزن اولین اداره پس از ارتقا در این شهرستان مستقر می شود.
مهندس حسین تاج ابادی در گفتگو با اخبار داورزن افزود: هفته آینده شاهد استقرار اداره جهاد کشاورزی شهرستان داورزن خواهیم بود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستان سبزوار و نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از اعضای شوراها و کشاورزان شهرستان داورزن برگزار خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از این ارتقا تصریح کرد: این شهرستان به عنوان قطب تولید برخی محصولات از جمله صیفی جات و فلفل و همچنین مقام برتر در تولید گوشت سفید نیازمند اختصاص اعتبارات می باشد.

وی ادامه داد: وجود کشت و صنعت شمال شرق کشور و همچنین تولید و صادرات فلفل به عنوان یک محصول مهم منطقه این شهرستان را متمایز کرده است.

وی در عین حال به وضعیت آب و هوایی شهرستان اشاره کرد و گفت: آب و هوای نسبتا گرم و خشک منطقه باعث شده تا کمبود آب کشاورزی در منطقه بسیار مشهود باشد.

وی خاطر نشان کرد: اختصاص اعتبارات مناسب جهت تسطیح و یکپارچه سازی اراضی و همچنین استفاده از سیستمهای تحت فشار خواهد توانست وضعیت کشاورزی منطقه را دگرگون کند.

وی وجود صدها واحد مرغداری و همچنین استخرهای پرورش ماهی سردابی را خاطر نشان شد و ادامه داد: پتانسلهای فراوان کشاورزی و دامداری در منطقه وجود دارد که با اختصاص اعتبارات خاص و مدیریت مناسب منابع شاهد ایجاد اشتعال پایدار در منطقه خواهیم بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.