اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5862 / نظرات: 0

در جمع شوراهای اسلامی سبزوار بزرگ /


در خوشاب روستایی که گاز کشی شده باشد نداریم.


در خوشاب روستایی که گاز کشی شده باشد نداریم
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از وضعیت گاز رسانی و راه های روستایی در سبزوار ابزار نارضایتی کرد.
رمضانعلی سبحانی فر ز در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای سبزوار بزرگ که در سالن کاشفی برگزار شد، با اشاره به این که شاخص سبزوار در بخش گاز از میانگین استان و کشور کمتر است گفت: از مسئولین به طور جدی می خواهم که به شاخص های ما در بخش گاز توجه کنند.
وی افزود: مدیران استانی را دعوت کردیم، با وزرا و معاونین شان جلسه گذاشتیم و بهشان ثابت کردیم که میانگین ما از میانگین استان و کشور کمتر است.
وی اضافه کرد: در خوشاب روستایی که گاز کشی شده باشد نداریم. در جغتای ۴، ۵ روستا گازکشی شده اند. در جوین روستاهای گازکشی به ۱۰ روستا نرسیده است. اگر بودجه نیست برای همه جا نباید باشد. یک ماه به عید ۳ جلسه با وزیر نفت داشتیم و ایشان دستور اکید داد که سبزوار باید به سطح میانگین برسد. ۷۰ روستا در برنامه گذاشته شده است که امسال گازرسانی شود. در سبزوار، خوشاب و داورزن زیرساخت ها فراهم است ولی در جوین و جغتای چون زیرساخت ندارد ظرفیت بیشتر از این را ندارد. لذا پیگیر زیرساخت ها شدیم و خط لوله ای که هزینه اش ۶۶میلیارد است را وزیر نفت دستور داد که در این منطقه کار شود. وزیر نفت را در مجلس دیدم و گفتم که دستور شما اجرایی نشد. همان جا تماس گرفتند و دوباره دستور دادند. خوشبختانه هفته ی گذشته مناقصه ی پروژه را در روزنامه خراسان و قدس دیدم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با بخش راه گفت: در بخش راه پایین تر از میانگین استان هستیم. از آخر بعد از کلات، دوم هستیم. روستاهایی داریم که زیرساختش آماده است و فقط آسفالتش مانده است. هفته ی گذشته با وزیر راه جلسه گذاشتیم و همان جا تماس گرفتند که با مشارکت اداره کل و فرمانداری ها، جاهایی که زیرساختش آماده است و یا روکش لازم دارد درست شود که امیدوارم که یک حرکت خوبی در بخش راه داشته باشیم.
سبحانی همچنین با ابراز نارضایتی از وضعیت بهداشت، گفت: از بخش بهداشت بسیار ناراحتم. با ۶ شهرستان و ۵۰۰ هزار جمعیت، این بهداشت و پزشکی که داریم راضی کننده نیست. وزیر قبلی صورت جلسه کرد که حل شود. بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوشاب را صورت جلسه کرده اند. بخش جراحی قلب یکی از بخش های مهم است که اگر یکی از همشهریان ما رگ قلبش بگیرد تا به مشهد برسد جانش را از دست می دهد. مسئولان بهداشت شهرستان گفتند داریم این بخش را راه اندازی می کنیم. من گله مندی دارم. گرفتن نیروهای متخصص و موارد دیگری بود که صورت جلسه شد اما عملی نشده است. هفته ی آینده با وزیر بهداشت جدید جلسه داریم و این موارد را مطرح خواهیم کرد.
سلام سربدار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.