اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5851 / نظرات: 0

دکتر محسنی ثانی /


انتخاب شوراها بر مبنای آگاهی ، بررسی و شناخت دقیق باشد


انتخاب شوراها بر مبنای آگاهی  بررسی و شناخت دقیق باشد  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : وقتی انتخابات به عنوان مهمترین مظهر حماسه سیاسی می تواند باشد كه انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بر مبنای آگاهی ، بررسی و شناخت دقیق باشد.
  
 
به گزارش ایرنا ، دكتر 'محمدرضا محسنی ثانی ' روز دوشنبه در جمع شوراهای اسلامی سبزوار، افزود : نگاه باید نگاه درستی برخاسته از آرمان های اصیل انقلاب باشد تا بتوانیم به شناخت درست برای انتخابات دست یابیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ، پیشرفت های ایران اسلامی و انتخاب فردی اصلح توسط مردم گفت : این جایگاه به دست كسی سپرده می شود كه تناسب شان ، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را داشته باشد.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی در همه ابعاد و عرصه ها بویژه بیداری اسلامی اشاره كرد و گفت : در حال حاضر بزرگترین چالش اردوگاه استكبار ، ایران اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ، افزود : این كشور با وجود نعمت انقلاب ، ولایت ،مردم و ظرفیت های عظیمی است كه اگر درست برنامه ریزی شود می تواند دنیا را اداره كند.

دكتر محسنی ثانی اظهار داشت : انتخاب بایستی براساس آگاهی ، تحقیق و بررسی سوابق و تجربیات شخص نه بر مبنای شعارها و غوغای تبلیغاتی باشد.

وی با بیان اینكه در شهر سبزوار 10 برابر كرسی های موردنیاز شوراهای اسلامی ثبت نام شده كه نشان دهنده توفیق در ابعاد مختلف است ،گفت : این استقبال حكایت از حضور پرنشاط و حداكثری در انتخابات دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.