اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5842 / نظرات: 0

با حضورسردار نقدی /


همايش بزرگداشت بسيج کارگري و تجليل از شهداي کار و کارگر استان در سبزوار برگزار شد.


همايش بزرگداشت بسيج کارگري و تجليل از شهداي کار و کارگر استان در سبزوار برگزار شد همايش بزرگداشت بسيج کارگري و تجليل از شهداي کار و کارگر استان خراسان رضوي روز يک شنبه با حضور رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور در محل سالن جهاد کشاورزي شهرستان سبزوار برگزار شد.

 در اين همايش معنوي جمع زيادي از روحانيون ،خانواده معظم شاهد، خانواده سردار شهيد برونسي ، جانبازان ، آزادگان ،ايثارگران ، ائمه جمعه شهرستان ها ،فرماندار و جمع زيادي از مسئولين استان و شهرستان و نيز هزاران نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 اين همايش با همت سازمان بسيج کارگري استان خراسان رضوي ، سپاه ناحيه سبزوار و حوزه مقاومت بسيج حضرت بقيه ا.. اعظم (اداري و کارگري)سبزوار برگزار شد.

 رئيس سازمان بسيج کارگري استان خراسان رضوي در سخناني ياد و خاطره شهداي جامعه کارگري به ويژه شهيدبرونسي را گرامي داشت. سرهنگ پاسدار سيد ابوالفضل بهشتي همچنين از دست اندرکاران برگزاري اين همايش در شهرستان سبزوار تقدير کرد و گفت :براي اولين بار همايش بزرگداشت بسيج کارگري و تجليل از مقام شهداي کار و کارگر بعد از مشهد مقدس در سبزوار برگزار شد.

 وي افزود :ما در نظر داريم در اينده همايش هاي بزرگداشت بسيج کارگري استان را در شهرستانها برگزار کنيم.

 وي به شعار امسال (حماسه سياسي و حماسه اقتصادي )اشاره کرد و براي تحقق اين شعار مطالبي بيان کرد .

 رئيس سازمان بسيج کارگري استان خراسان رضوي اظهارکرد:کارگر بسيجي هميشه در جهاد است وباید به ارتقاي کيفيت ،افزايش بهره وري و توليد توجه کنيم .

اين مسئول همچنين در سخناني ويژگي های شهید برونسي رابر شمرد و ياد و خاطره شهداي عزيز به ويژه شهيد برونسي را گرامي داشت. يکي از فرزندان عزيز شهيد عبدالحسين برونسي در ادامه اين مراسم در سخناني ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي جامعه کارگري را گرامي داشت و گفت:ما بايد از شهيدان الگو بگيريم و ادامه دهنده راه شهيدان باشيم.

 وي همچنين بخشي از خاطرات خود را در مورد پدر بزرگوارش بازگو کرد و گفت:نماز اول وقت خواندن ، رعايت لقمه حلال ،مطيع امر ولايت بودن از ويژگي هاي همه شهدا و شهيد برونسي است. وي افزود:شهيد برونسي از زمان طفوليت مبارزه با نفس خود را شروع کرد .

 فرزندشهيد برونسي اظهار کرد:پدرم آرزو داشت گمنام شهيد شود و علاقه و ارادت به ائمه اطهار (ع) داشت.

 وي همچنين گفت :شهيد برونسي کار کردن در زمين کشاورزي پدرش را به مدرسه اي که در آن زمان در آنجا کار حرام انجام شده ترجيح داد.

 فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوي هم در اين مراسم باشکوه در سخناني از مقام شامخ شهداي گرانقدر به ويژه سردار شهيد عبدالحسين برونسي تجليل کرد.

 سردار غلامرضا احمدي از کليه دست اندرکاران که اين مراسم معنوي و با شکوه را در شهرستان سبزوار برگزار کردند تقدير و تشکر کرد.

 وي با ذکر خاطراتي از شهيد برونسي اظهار کرد:فرمايشات شهيد برونسي برخاسته از معرفت الهي بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوي گفت:شهيد برونسي هميشه توسل به محضر ائمه اطهار به ويژه زهراي مرضيه (س) داشت. رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور نيز در اين آيين ،ياد و خاطرات شهداي عزيز به ويژه شهداي جامعه کارگري را گرامي داشت و در سخناني از مقام شامخ سردار شهيد برونسي تجليل کرد.

 سردارمحمد رضا نقدي گفت :جامعه کارگري ما در کشور بيش از 14 هزار شهيد تقديم انقلاب و نظام کرده است .

 وي پاکدامني و طهارت در لقمه نان ،توسلات و ارتباط با ائمه معصومين ،احترام به احکام الهي ،تقواي مثال زدني ،فرار از دنيا پرستي را بخشي ويژگي هاي شهيد برونسي دانست .

وي در باره مقام شهدا اظهار کرد: عظمت ،استقلال ،آزادي عزت و... کشور ما مديون خون شهداي عزيز است .

 سردار نقدي با بيان اينکه ما هر چه داريم به برکت خون شهدا است ،ادامه داد:شهداي عزيز راه نوراني را پيش ما گذاشتند و اين عزيزان مظهر همه آيات الهي هستند و آنها عدالت خدا را به ما نشان دادند.

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور اظهار کرد:شهيدان بودند که بيداري عظيم را در دنيا بوجود آوردند و استکبار را به زانو درآوردند.

 وي در سخناني مقام کارگران را نيز گرامي داشت و گفت :ارزش مجاهدت و شهادت و ارزش کارگري به همديگر رسيده است .

 سردار نقدي گفت :والاترين بنده پروردگار حضرت پيامبر(ص) دست کارگر را بوسه زده و اين ارزش اسلام به کار است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.