اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 مهر 1390 / کد مطلب: 584 / نظرات: 0


سرپرست اداره صنایع و معادن سبزوار : تعریف پروژه ملی در زمینه كرومیت در قالب طرح آمایشی پیگیری می شود


 سرپرست اداره صنایع و معادن شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب از پی گیری تعریف پروژه ملی در قالب طرح آمایش صنعتی و معدنی در زمینه كرومیت در یكی از شهرستان های جوین و جغتای خبر داد.  
 یه گزارش ایرنا ، 'علی امید بخش ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تعریف این پروژه به ویژه در زمینه كاربری كرومیت در نسوزها و سایر فرآورده های پایین دستی و توسعه و تكمیل كارخانه فروكروم است كه در نخستین جلسه میز كرومیت استان مورد تاكید قرار گرفت.
وی افزود: تعریف این پروژه در قالب طرح آمایش را با هدف استفاده از تسهیلات ویژه ، با توجه به پتانسیل های جوین و جغتای در زمینه كرومیت دنبال می كنیم.
وی با اشاره به بررسی مشكلات معادن كرومیت این مناطق در جلسه میز كرومیت استان گفت: جوین و جغتای از مناطق كرومیت خیز استان هستند و با این وجود كارخانه فروكروم جغتای بخشی از كرومیت مورد نیاز خود را از فاصله دور تامین كرده و متحمل شدن هزینه های حمل و نقل می شود .
وی تعامل بین كارخانه فروكروم و معدن كاران كرومیت منطقه را از تاكیدات این نشست مطرح كرد و افزود: همچنین فراهم كردن زمینه استفاده از تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی حین اكتشاف و استخراج از جمله مواردی بود كه توسط شركت كنندگان در میز كرومیت استان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.