اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5818 / نظرات: 0


مسابقات قرآن دانش آموزان استان در ششتمد پایان یافت


مسابقات قرآن دانش آموزان استان در ششتمد پایان یافت مسابقات قرآن و معارف اسلامی گروه 2 دانش آموزان پسر استان خراسان رضوی روز جمعه در ششتمد سبزوار پایان یافت. 
 به گزارش ایرنا،امام جمعه ششتمد در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: دانش آموزان امیدهای آینده هستند و باید سپاسگزار و شاكر خداوند متعال باشند كه در راه قرآن گام بر می دارند.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم از پدران و مادران و مربیان كه دانش آموزان را به این راه هدایت نموده اند تقدیر كرد و افزود: بدانید كه شما در اول راه هستید و این راه را ادامه دهید.

وی گفت: به سفارش معصومین، قاری قرآن باید قلبی خاشع داشته باشد و باید همه وجودش قرآنی شود و یعنی با تمام اعضا و جوارح در خدمت قرآن باشد.

امام جمعه ششتمد اظهارداشت: دانش آموزان لازم است كه این مسیر قرآنی را كه انتخاب كرده اند با جدیت دنبال نمایند.

در پایان این مراسم نیز نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل اعلام شد.

در رشته اذان مقطع دوم راهنمایی مرتضی پوریحیی از سرخس ، محمد ابراهیم مشفقی از ششتمد ، منصور رحیمی از بردسكن مقام اول تا سوم را كسب كردند.

در رشته اذان مقطع سوم راهنمایی محمد امین علوی از گناباد ، سجاد رستمی از سرخس ، علی اكبر صانعی از ششتمد موفق به كسب رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته اذان مقطع اول متوسطه مصطفی جهان تیغ از سرخس ، اسماعیل زمندی از جغتای ، امیر حسین شعبانی از ششتمد رتبه های سه گانه را كسب كردند.

همچنین در رشته اذان مقطع دوم متوسطه محمد یادگاری از سرخس ، سیدامیرحسین حسینی از بردسكن مقام های اول و دوم را كسب نمودند و حسین قادریان از درگز و محمد جوانپور از ششتمد مشتركاً سوم شدند.

در رشته اذان مقطع سوم متوسطه مرتضی طاهریان از تایباد ، امیر بیگ زاده از گناباد ، سجاد ملانیا از بردسكن عناوین اول تا سوم این رشته را به دست آوردند.

در رشته اذان مقطع پیش دانشگاهی جواد طحان از گناباد ، رضا محمدی از قوچان ، محسن طحان از گلبهار موفق به كسب رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته حفظ مقطع دوم راهنمایی علیرضا مردانی از سرخس ، مرتضی شهبازی از قوچان ، محمد یاری از فریمان رتبه های سه گانه را كسب كردند.

در رشته حفظ مقطع سوم راهنمایی رضا فاضل از بردسكن ، علی هاتفی از میان جلگه ، حجت دوستی از فریمان مقام های اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.

در رشته حفظ مقطع اول متوسطه محسن نامور از درگز ، عارف رحیمیان از خواف ، مهدی انعامی از بردسكن موفق به كسب رتبه های برتر شدند.

در رشته حفظ مقطع دوم متوسطه رضا علیخانی از گناباد ، علیرضا محمدی از تایباد ، محمد جواد حسنی نژاد از بردسكن موفق به كسب رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ مقطع سوم متوسطه محمد باقر نبوی از درگز اول ، ادریس دهقان از تایباد دوم و سجاد عباسی از بردسكن سوم شدند.

در رشته حفظ مقطع پیش دانشگاهی روح الله ترحمی از فریمان ، الیاس فرهادی از تایباد ، سیدعلیرضا شهیدی از قوچان رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

در رشته قرائت پایه دوم راهنمائی حمید رحیمی زاده از گناباد ، سجاد دهقان از بردسكن ، علیرضا صفایی از كلات رتبه های برتر سه گانه را از آن خود كردند.

در رشته قرائت پایه سوم راهنمایی امیر حسین علی نژاد از بردسكن ، محمد میری از گناباد ، یونس توحید خواه از زبرخان موفق به كسب مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت پایه اول متوسطه علی ساجدی نسب از گناباد ، مهدی محمدحسینی از سرخس ، ارسلان صابری از كلات به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته قرائت پایه دوم متوسطه امیرحسین گوهریان از بجستان ، سیدمحمد حسینی حجازی از سرخس ، مصطفی ثابتی نیا از فریمان اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت پایه سوم متوسطه محسن ثنائی از قوچان ، مرتضی كبیری از كلات ، مهدی شریفی از بجستان موفق به كسب رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت پایه پیش دانشگاهی مرتضی قربانی از بردسكن ، محمد فداكار از سرخس ، صدرا حسن زاده از قوچان به ترتیب رتبه های سه گانه را به دست آوردند.

در رشته مفاهیم اول متوسطه مهدی قربانی از درگز اول ، محمدرضا محمدی از بردسكن دوم ، محمدرضا كاظمی از ششتمد سوم شدند.

در رشته مفاهیم دوم متوسطه عباس میری از ششتمد ، محمد نصراللهی از تایباد ، حسین صافی شاه از بردسكن اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم سوم متوسطه صادق نظیف از بردسكن ، جواد افقهی از فریمان ، روح الله ذهبی از گلبهار مقام های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در رشته مفاهیم مقطع پیش دانشگاهی ناصر زمانی از تایباد ، امیر حسین طیبی از بردسكن ، اسماعیل گلزاده از قوچان رتبه های سه گانه را كسب كردند.

در رشته نهج البلاغه پایه اول متوسطه علی عمویی از تایباد ، احمدرضا اسماعیلی از گلبهار ، یونس شاهمردای از ششتمد اول تا سوم شدند.

در رشته نهج البلاغه پایه دوم متوسطه حسین تازه از تایباد ، حسین مهرانفر از درگز ، علیرضا صداقت نژاد از زبرخان مقام اول تا سوم را كسب كردند.

در رشته نهج البلاغه پایه سوم متوسطه حمیدرضا حجت از گلبهار ، وحید جبروتی از سرخس موفق به كسب رتبه های اول و دوم شدند و حمزه عمویی از تایباد و علی سالاری از ششتمد مشتركاً مقام سوم را به دست آوردند.

در رشته نهج البلاغه پایه پیش دانشگاهی حجت الله اكبری از ششتمد ، حامد یزادنی از فریمان ، ناصر بهشتی از گلبهار اول تا سوم شدند.

این دوره از مسابقات حدود 430 دانش آموز پسر از روز چهارم تا ششم اردیبهشت ماه جاری در رشته های قرائت، حفظ، اذان، مفاهیم و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

این دانش آموزان از 16 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش خراسان رضوی شامل بجستان، بردسكن، تایباد، جغتای، درگز، زبرخان، سرخس، ششتمد، فریمان، قوچان، كلات، گناباد، گلبهار، میان جلگه و مه ولات هستند.

مسابقات گروه دختران نیز از 28 لغایت 30 فروردین ماه گذشته در ششتمد برگزار شد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.