اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5817 / نظرات: 1

هشتم ارديبهشت ماه جاري /


برگزاری یادواره شهدای بسیج كارگری استان در سبزوار


برگزاری یادواره شهدای بسیج كارگری استان  در سبزوار  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: برگزاری یادواره شهدا از عوامل موثر در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است. 
سرهنگ پاسدار 'جعفر نمدچیان' روز پنجشنبه طی گفت و گو با خبرنگاران در زمینه برگزاری یادواره شهدای بسیج كارگری خراسان رضوی در سبزوار افزود: یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس در امنیت روانی جامعه و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینكه یاد ایام دفاع مقدس و سختی های دوران جنگ تحمیلی تاثیر بسیار در افزایش تحمل مردم در برابر سختی ها و مشكلات دارد اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی از موارد مهم و تاثیرگذار در خلق حماسه اقتصادی محسوب می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بسیج كارگری خراسان رضوی در سبزوار طی هشتم اردیبهشت ماه گفت: 124 شهید كارگر در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن شناسایی و ثبت شده است و پیش بینی می شود حدود سه هزار نفر در یادواره مزبور شركت كنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار افزود: یادواره شهدای كارگر خراسان رضوی در این شهرستان با حضور سردار 'محمدرضا نقدی' رییس سازمان بسیج مستضعفین در سالن جهاد كشاورزی سبزوار برگزار می شود و فرزند شهید برونسی نیز در این مراسم دلنوشته و بخشی از وصیت نامه این شهید را قرائت خواهد كرد.

وی پخش كلیپی از شهدا، وصیت نامه های شهدا و برگزاری نمایشگاه عكس شهدا را از جمله برنامه های این یادواره برشمرد./
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.