اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5809 / نظرات: 0


افتخار آفريني دانش آموزان سبزواري در جشنواره نوجوان سالم


معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار از افتخار آفريني سه دانش آموز سبزواري در جشنواره نوجوان سالم استان خراسان رضوي خبر داد . 
مهندس راه چمني ضمن اعلام خبر فوق افزود : در جشنواره نوجوان سالم كه توسط معاونت تربيت بدني و سلامت اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي برگزار شد سه دانش آموز سبزواري پس از ارسال آثار خود موفق به كسب رتبه برتر استاني شدند .
وي در ادامه به موضوعات آثار ارسال شده به دبيرخانه جشنواره پرداخت و افزود : اين جشنواره با موضوعات پيشگيري از گرايش به دخانيات ،‌ پيشگيري از گرايش به اعتياد و سوء مصرف مواد مخدر و پيشگيري از گرايش به خشونت برگزار شد و دانش آموزان آثار خود در اين موضوعات را به دبيرخانه اين مسابقات ارسال كردند .
راه چمني با اشاره به دانش آموزان سبزواري برگزيده اين جشنواره افزود : در رشته فيلم كوتاه دانش آموز فاطمه صادقي منفرد از دبيرستان فرزانگان موفق به كسب رتبه اول استاني گرديد و در رشته عكس نيز خانم مهناز موفق از دبيرستان عترت مقام اول استاني را از آن خود كرد و در همين رشته خانم ميترا مزدوري از هنرستان عترت توانست مقام دوم استان را به دست آورد .
راه چمني در پايان اظهار داشت مراسم تجليل از اين دانش آموزان در مراسمي با حضور مدير كل آموزش و پرورش خراسان رضوي برگزار خواهد شد .




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.