اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5807 / نظرات: 0

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:


لازمه تحقق حماسه سیاسی حضور حداكثری و جهادی پای صندوق های رای است


لازمه تحقق حماسه سیاسی حضور حداكثری و جهادی پای صندوق های رای است  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت : لازمه تحقق حماسه سیاسی حضور حداكثری و جهادی پای صندوق های رای در 24 خردادماه است. 
   
 حجت الاسلام ' حسین زحمتكش '  در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به حساسیت و شرایط زمانی كه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به سر می برد ، افزود : تحقق حماسه نیازمند تبیین و تشریح بصیرت است .

وی با اشاره به توطئه ها و نقشه های دشمنان برای كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات گفت : بار دیگر مردم با مشاركت حداكثری در انتخابات همچون گذشته بصیرت خود را به رخ جهانیان می كشند.

وی اقتصاد مقاومتی و نیز اصلاح الگوی مصرف را از موارد حماسه اقتصادی عنوان كرد و گفت : برای تبیین اقتصاد مقاومتی نیز نشست های متعددی برگزار شده و در این راستا سپاه و بسیج قدم های خوبی برداشته اند.

وی با اشاره به آغاز هفته تربیت و هفته آموزشی عقیدتی و سیاسی از هفتم تا 13 اردیبهشت ماه جاری نیز گفت : در تلاش برای اجرای مطلوب این هفته، برنامه های متعددی پیش بینی شده است .

وی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالگرد شهید علامه مطهری گفت : سالگرد این شهید بزرگوار فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی ، معرفی بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه تحقیق و معرفت است .

حجت الاسلام زحمتكش برنامه های هفته تربیت و هفته آموزشی عقیدتی و سیاسی را تشریح كرد و برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مطهری با عنوان یاد مطهر ، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی ، برپایی نمایشگاه كتاب و تجلیل از مربیان عقیدتی ،سیاسی ، هادیان سیاسی ، فرماندهان و مدیران حوزه ناحیه مقاومت سپاه را از جمله این برنامه ها عنوان كرد.

وی برگزاری مراسم صبحگاه مشترك و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس ، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری نشست های ویژه طرح صالحین در طول هفته با بررسی افكار شهید مطهری در موضوعات بیداری اسلامی ، فلسطین ، اقتصاد مقاومتی و تعلیم تربیت را از جمله اهم برنامه های هفته تعلیم و تربیت بر شمرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.