اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5806 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ملی همه افراد است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ملی همه افراد است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت: انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن شهدا وظیفه ملی و میهنی همه افراد جامعه است. 
   به گزارش ایرنا، 'قاسم شعبانی عطار' روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای كارگر استان خراسان رضوی افزود: تلاش می كنیم با بهره گیری از تمام امكانات شهرستان یادواره ای در خور شان شهدای گرانقدر كارگر برگزار كنیم.

وی با اشاره به بزرگ نمایی مشكلات، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و غبارآلود كردن فضا توسط دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: این مسائل می طلبد تا هر از چندگاهی با برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا فضای شهر را عطرآگین كرده و به خودمان تلنگری بزنیم.

فرماندار سبزوار با تاكید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا افزود: شهدا به برگزاری چنین مراسمی نیاز ندارند بلكه این ما هستیم كه به آنان احتیاج داریم.

'شعبانی' همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به سال 'حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی' اظهار داشت: مظهر حماسه سیاسی حضور و مشاركت حداكثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی افزود: مردم آگاه، بصیر و فهیم یك بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق های رای در 24 خرداد ماه حماسه ای دیگر خواهد آفرید و موجبات نا امیدی دشمنان و خشنودی دوستان و دلسوزان انقلاب را فراهم خواهد كرد.

وی اظهار داشت: استكبار جهانی بداند مردم ایران به رغم همه فشارها تا آخرین نفس پای انقلاب ، ارزشها و خون شهیدان ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز در این نشست گفت: برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ پاسدار 'جعفر نمدچیان' با اشاره به فداكاری شهدا در راه ارزش های اسلامی و دفاع از میهن افزود: هر كس به سهم خود در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه به نسل جوان مسئول است.

وی به برگزاری دو انتخابات مهم و تاثیرگذار در 24 خرداد ماه اشاره كرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات با مشاركت حداكثری مردم موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی همچنین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر را به عنوان یك رویكرد ایجابی مورد تاكید قرار داد و گفت: ترویج معروفات از قبیل داشتن روحیه معنوی، اقامه نماز اول وقت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.