اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مهر 1390 / کد مطلب: 580 / نظرات: 0

استاندار خراسان رضوی :


مدیران كل زمینه استقرار هر چه سریعتر ادارات شهرستان خوشاب را فراهم كنند


مدیران كل زمینه استقرار هر چه سریعتر ادارات شهرستان خوشاب را فراهم كنند  استاندار خراسان رضوی خطاب به مدیران كل این استان خواستار فراهم كردن زمینه استقرار هر چه سریعتر ادارات شهرستان خوشاب شد. 
 
  ' محمود صلاحی'  در نخستین نشست شورای اداری شهرستان تازه تاسیس خوشاب اظهار داشت: هر یك از ادارات كه در این شهرستان زودتر مستقر شود تقدیر و سه اداره آخر مستقر شده توبیخ می شوند.
وی از دانشگاه علوم پزشكی سبزوار هم خواست تاسیس مركز درمانی خوشاب را در اولویت قرا دهد.
وی شان همه مسوولان را در خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: ارتقا به استان و شهرستان و استاندار ، فرماندار و بخشدار شدن زمانی ارزش دارد كه انسان بتواند به مردم خدمت كند.
وی با اظهار اینكه پس از انجام فرایض واجب ، هیچ عمل مستحبی به پای خدمت به مردم نمی رسد افزود: این خدمت به ویژه به مردمی كه شهید داده و پای ولایت و انقلاب ایستاده اند ارزشمند تر است.
وی فرصت كار را محدود و اندك عنوان كرد و از مدیران و كارمندان ادارات خواست با تمام توان به مردم خدمت كرده و به سراغ آنها بروند.
وی افزود: فرمانداران نیز 50 درصد وقت خود را برای كارهای اداری در اتاقشان باشند و بقیه وقت خود را برای خدمت رسانی سراغ مردم بروند.
استاندار خراسان رضوی بر توجه بیشتر به روستاها تاكید كرد و گفت: روستاها مركز تولید و شهرها مركز مصرف هستند و هر چه روستاها سرزنده تر باشند تولید بیشتر است.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی نخستین جنگی بود كه در ایران اسلامی اتفاق افتاد و سانتیمتری از خاك كشو به دست دشمنان و بیگانگان نیفتاد.
وی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان بزرگترین جنگ تحمیل شده به ایران و بزرگترین دفاع انجام شده توسط مردم كه در تاریخ ثبت شد یاد كرد و افزود: این تنها جنگ در منطقه بود كه یك طرف آن همه ابرقدرت ها و طرف دیگر آن خداوند و مردم بودند.
صلاحی همچنین ولایت فقیه را بزرگترین سرمایه برای كشور برشمرد و اظهار داشت : دشمن تلاش می كند این نقطه ثقل و سرمایه را از بین ببرد كه مانند همیشه ناكام است.
وی با بیان اینكه همه كشورها دارای ولی و ولایت اما فاقد ولایت فقیه هستند گفت: اگر در كشور ما ولایت فقیه نبود كشور از بین می رفت.
استاندار خراسان رضوی بابیان اینكه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند بر یاد كردن از این عزیزان در تمام جلسات تاكید كرد.
وی به رونمایی نمایشگاه ملی كتاب دفاع مقدس با 9 هزار عنوان كتاب اشاره كرد و افزود: باید این كتاب ها را خواند و به نسل جوان هم شناساند.
خوشاب كه در مهر ماه سال گذشته از بخش به شهرستان ارتقا یافت در غرب استان خراسان رضوی واقع شده و بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد .
منبع :ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.