اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1392 / کد مطلب: 5786 / نظرات: 0


سبحانی فر:باید هر چه سریعتر قیمت نهایی خودروها مشخص شود


سبحانی فر:باید هر چه سریعتر قیمت نهایی خودروها مشخص شود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : سیاست گذاری ها باید در جهت حمایت از تولید داخل و رعایت حقوق مصرف کنندگان باشد.
رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : چنانچه در راستای حمایت از تولید داخل ، حقوق مصرف کننده نیز رعایت شود ، می توان حقوق گمرکی و تعرفه ها را تا حد امکان افزایش داد تا کمکی به تقویت تولیدات داخلی باشد.
وی در ادامه به تاخیر شورای رقابت در اعلام دستورالعمل قیمت گذاری خودرو اشاره و اظهار داشت : مسلما تاخیر و تعلل در این زمینه به صنعت خودرو کشور ضربه خواهد زد .
وی افزود : هم اکنون به جهت عدم اعلام دستور العمل قیمت گذاری، تولید کننده در حال مقاومت و مصرف کننده نیز دست نگه داشته و خودرو خریداری نمی کنند تا قیمت نهایی مشخص شود بنابراین به هر میزان این تاخیر ادامه یابد به ضرر تولید کننده داخلی خواهد بود.
وی تصریح کرد : از شورای رقابت انتظار می رود تا هر چه سریعتر دستورالعمل قیمتها را مشخص و اعلام کند تا مصرف کنندگان از بلاتکلیفی خارج شده و با تعیین دستورالعمل قیمت ها، بازار خرید و فروش خودرو از شرایط رکود خارج و تولید کنندگان بیش از این متضرر نشوند.
نماینده سبزوار در خانه ملت تاکید کرد : امید است با همکاری و سرعت در اعلام قیمت ها در سالی که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری شده ،شاهد گام های بلند تر و موثر تری در جهت حمایت از تولید داخل باشیم .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.