اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1392 / کد مطلب: 5783 / نظرات: 2


مسابقات قرآن گروه دو دختران دانش آموزان خراسان رضوی در ششتمد پایان یافت


مسابقات قرآن گروه دو دختران دانش آموزان خراسان رضوی در ششتمد پایان یافت حسين پور/مسابقات قرآن و معارف اسلامی گروه دو دختران دانش آموزان استان خراسان رضوی در ششتمد پایان یافت.
امام جمعه ششتمد در آئین اختتامیه مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر استان خراسان رضوی گفت: برگزاری مسابقات کار بسیار ارزشمندی است و البته این برنامه گام اول می باشد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: این مسابقات و برنامه های قرآنی باید بهانه ای برای قرآنی کردن زندکی ما باشد.
وی ادامه داد: قرآن باید در محل کار و زندگی ما تبلور و ظهور یابد و اگر این مهم اتفاق افتاد باید بدانیم که در برگزاری مسابقات موفق بوده ایم.
قائم مقام معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در جمع دانش آموزان 16 شهرستان استان خراسان رضوی گفت: به همه دانش آموزانی که برای مسابقات این رشته های ارزشمند را انتخاب کرده اند تبریک می گویم.
اعتمادی افزود: انتخاب قرآن و نهج البلاغه دو کتاب ارزشمند بعنوان شرکت در مسابقات کار بسیار نیکویی می باشد که دانش آموزان عزیز انجام داده اند.
وی ادامه داد: دانش آموزان عزیز تلاش نمایند تا این دو مقوله ارزشمند را سرمشق زندگی خود قرار دهند.
در پایان نیز نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل اعلام شدند.
در رشته حفظ مقطع دوم راهنمائی مهدیه شریعت پناهی از جغتای ، مینا محمودی از گناباد و محدثه ذوالفقاری از بجستان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ مقطع سوم راهنمائی زهرا حسین پور از گناباد ، فاطمه سادات حسینی از زبرخان ، سپیده بهرامی از جغتای اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ مقطع اول دبیرستان ، مهدیه عجم از گناباد ، معصومه زائری از خواف ، فاطمه ملکوتی نژاد از قوچان به ترتیب اول ، دوم و سوم شدند.
در رشته حفظ مقطع دوم متوسطه محبوبه درودی از زبرخان ، هانیه ترابی از خواف ، زهرا کریمی از درگز عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.
در رشته حفظ مقطع سوم متوسطه زهرا حیدرزاده از سرخس ، اسماء حسین زاده از قوچان ، زهرا اردمه از میان جلگه اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ مقطع پیش دانشگاهی مریم سادات حسینی از زبرخان ، زهرا محمدزایی از درگز ، فاطمه حسینی از قوچان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند .
در رشته قرائت قرآن کریم مقطع دوم راهنمائی فاطمه ندافی از گناباد ، مهلا پرنده از قوچان ، فاطمه مه ولاتی از مه ولات اول تا سوم شدند
در رشته قرائت قرآن کریم مقطع سوم راهنمائی مهری نامدار از مه ولات ، زهرا امیریان از کلات ، فاطمه محمدی از بردسکن موفق به کسب مقامهای اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت قرآن کریم مقطع اول متوسطه محدثه کوهستانیان از قوچان ،مطهره سازور از گناباد ، طهورا سادات حسینی جغتای اول تا سوم شدند
در رشته قرائت قرآن کریم مقطع دوم متوسطه منیره ثابتی نیا از فریمان ، زینب مهرداد از قوچان ، سحر عرب از خواف موفق به کسب رتبه های برتر شدند
در رشته قرائت قرآن کریم مقطع سوم متوسطه زهرا قائمی از قوچان ، محدثه حلمی سیاسی از فریمان ، زهرا سلیمانی از ششتمد موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت قرآن کریم مقطع پیش دانشگاهی هاجر سنجاقی از فریمان ، معصومه ابراهیم زاده از بردسکن ، ندا نصیری از درگز اول تا سوم شدند.
در رشته مفاهیم مقطع اول متوسطه زهرا کمالی از زبرخان ، زینب چکنه از بجستان ، عاطفه سربازی از ششتمد عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.
در رشته مفاهیم مقطع دوم متوسطه مریم طاهری از ششتمد ، ساجده خوش خلق از فریمان ، زهرا حیدری از گلبهار مقام های برتر این رشته را کسب کردند.
در رشته مفاهیم مقطع سوم متوسطه مریم خداشاهی از جغتای ، مریم طاهری از میان جلگه ، زینب باقری از گناباد اول تا سوم شدند.
در رشته مفاهیم مقطع پیش دانشگاهی زهره قربانی از ششتمد ، مریم موحدی نسب از جغتای ، زری درودی از زبرخان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته نهج البلاغه مقطع اول متوسطه فاطمه قائنی از ششتمد ، سمانه قائمی از بجستان ، پری سادات علوی از گناباد اول تا سوم شدند.
در رشته نهج البلاغه مقطع دوم متوسطه فاطمه اسلامی از ششتمد ، زهرا نصرآبادی از میان جلگه ، ریحانه اکبری از بجستان عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.
در رشته نهج البلاغه مقطع سوم متوسطه فاطمه گرانقدر از سرخس ، عفت عاشوری از کلات ، فرزانه گلرخ از ششتمد اول تا سوم شدند.
در رشته نهج البلاغه مقطع پیش دانشگاهی زهرا بانوی از گناباد ، زکیه عسگری از کلات ، سمیه نصرآبادی از میان جلگه موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.
شایان ذکر است مسابقات دانش آموزان پسر گروه دوم استان خراسان رضوی 4لغایت 6ارديبهشت ماه در ششتمد برگزار خواهد شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.