اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1392 / کد مطلب: 5774 / نظرات: 0


مردم صدخرو خواستار تکمیل گازرسانی به روستایشان هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان وعده انجام اجرای طرح گاز رسانی و تکمیل آن تا ۲۲ بهمن سال آینده یعنی 22 بهمن سال 1390 داده بود. ولی افسوس دیدیم این عده هم مانند اغلب وعده های مسئولین به اجرا در نیامد و زمان سپری گردید و خبری از گازرسانی نشد.
هنگامی که خبر گازرسانی به روستای صدخرو در بهمن ماه سال 89 از زبان مدیر عامل شرکت گاز استان انتشاریافت، بهره‌مندی از گاز طبیعی برای مردم تا پایان فصل گرمای سال بعد امیدی بود که در دل مردم صدخرو نقش بست و موجب خوشحالی آنان را فراهم نمود. به گواهی تاریخ، طی مراسمی که در تاریخ شنبه ۱۸ دی ماه سال 1389 آقای معراجي مدیر عامل شرکت گاز استان در حضور فرماندار شهرستان سبزوار به همراه نمایندگان شهرستان در روستای صدخرو برگزار گردید، ایشان وعده انجام اجرای طرح گاز رسانی و تکمیل آن تا ۲۲ بهمن سال آینده یعنی 22 بهمن سال 1390 بود. ولی افسوس دیدیم این عده هم مانند اغلب وعده های مسئولین به اجرا در نیامد و زمان سپری گردید و خبری از گازرسانی نشد.

مجددا دراردبیهشت سال 1391 طی مراسمی مسئول شرکت مجری لوله کذاری پروژه گازرسانی به روستای صدخرو گفت : شرکت تلاش دارد تا مدت قرارداد اعلام شده نسبت به تحویل این پروژه اقدام نماید. مدت اجرای پروژه را نیز 9 ماه اعلام نمود. یعنی طبق این وعده مقرر بوده، پیش از شروع سرما و فرارسیدن فصل زمستان پروژه تحویل گردد. اما آنچه امروز یعنی اواخر فروردین سال 92 در صدخرو دیده می‌شود خلاف وعده‌ای است که سه سال گذشته، مسئولان قول آن را به مردم داده بودند.

و دو سال است که مردم به امید گازرسانی، موفق به خرید سوخت نفت و گاز زمستانی خود نشده ‌بودند و با توجه به بالارفتن قیمت سوخت بعداز هدفمندی یارانه‌ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیز برای مردم فراهم نمود.
خبربدتر اینکه، شنیدها حاکی از این است که پیمانکار طرح گازرسانی در صدخرو به دلیل نداشتن اعتبار کافی دست از کار کشیده‌ و پروژه بطور کلی تعطیل شده است.
متاسفانه سه سال است که بهره برداری از طرح گاز رسانی از زبان مديران منطقه در حضور مردم به اطلاع آنان مي رسد ولي تا کنون به بهره برداري نرسيده است. مطمئنا وعده به مردم و عملي نشدن آن موجب دلسري مردم می شود. با این روند و پیشرفت کار بنظر می رسد این پروژه در زمستان امسال هم به بهره برداری نرسد. 
سبزوارنیوز




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.