اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1392 / کد مطلب: 5764 / نظرات: 0


سبحانی فر: حماسه اقتصادی با رسیدن به قله حماسه سیاسی دست یافتنی است


سبحانی فر: حماسه اقتصادی با رسیدن به قله حماسه سیاسی دست یافتنی است نماینده مردم سبزوار تاکید کرد: قطعا با رسیدن قله حماسه سیاسی که براساس مشارکت حداکثری در انتخابات و برنامه‌های صحیح کاندیداهای ریاست جمهوری میسر خواهد شد، رسیدن به قله حماسه اقتصادی نیز دست یافتنی است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس، رمضانعلی سبحانی فر در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: بی شک رهبر فرزانه انقلاب با شناخت کامل از توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه و بالفعل کشور وملت شریف ایران اسلامی سال جاری را سال خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده اند.

وی ادامه داد: بی تردید مظهر حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است که با داشتن درک صحیح از واقعیت‌های سیاست داخلی و خارجی و تحرکات و توطئه‌های دشمنان در سطح منطقه ای و بین المللی وفهم عمیق از فشارهای اقتصادی دشمن و حفظ وحدت و انسجام میان صاحبان سلایق سیاسی و جریانات معتقد به جمهوری اسلامی و تغییر در رفتارهای سیاسی نسنجیده و نادرست و تنگ نظری ها و انحصار طلبی و بد اخلاقی‌های انتخاباتی و پرداختن به برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، بین المللی اجتماعی و فرهنگی موجب حضور گسترده و خلق حماسه سیاسی در کشور خواهد بود.

وی افزود: قطعا با رسیدن قله حماسه سیاسی که براساس مشارکت حداکثری در انتخابات و برنامه‌های صحیح کاندیداهای ریاست جمهوری میسر خواهد شد، رسیدن به قله حماسه اقتصادی نیز دست یافتنی است، در صورتی که توجه به کاهش وابستگی به خارج از کشور و تکیه بر تولید داخلی و توجه علمی و عملی به اقتصاد مقاومتی هم در تولید و هم در مصرف مقابله با فساد اقتصادی و مدیریت صحیح اقتصادی بر پایه علم اقتصاد و پرهیز از سیاسی کاری و توجه تام و تمام به مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشرهای محروم و حقوق بگیر که در تلاطم امواج و فشارهای اقتصادی از گرانی و تورم رنج می‌برند، محقق خواهد شد. همچنین عدم توجه به اعتبارات لازم برای حوزه فرهنگ و امور اجتماعی که نسبت به سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است آیا دست یافتنی است؟

عضو کمیسیون صنایع مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: آیا بودجه که بدون توجه به مواردی همچون مقوله حمایت از تولید و حمایت از زیرساختهای توسعه مانند رسیدن به شاه راه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که بیش از 3هزار و 700 میلیارد تومان درآمد عاید دولت می‌شود ولی کمتر از 10 درصد از مبلغ درآمدی را برای توسعه زیرساختهای ارتباطات و فناوری اطلاعات در بودجه لحاظ شده است.

نماینده مردم سبزوار، جوین ، جقتای و خوشاب در خانه ملت ادامه داد: کشور ما دارای توانمندی‌های بالقوه ای است که بر هیچ کس پوشیده نیست، برای رسیدن به قله‌های بلند مسئولان بایددر اعتماد سازی تلاش داشته باشند در این ارتباط برای چندمین بار یاد آور می‌شوند که از مصوبات سفرهای اول تا چهارم ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه‌ام اعتبارات لازم پیش بینی نشده است.

وی با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات لازم به مصوبات سفرهای استانی حوزه انتخابیه خود برای اجرای این مصوبات و همچنین سایر مشکلات حوزه انتخابی خود، از مسئولین ذیربط خواستار رسیدگی و رفع این مشکلات شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.