اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 فروردين 1392 / کد مطلب: 5747 / نظرات: 0

یک مسوول:


اگر بصیرت عاشورایی و فاطمی داشته باشیم آسیبی به کشور نخواهد رسید


اگر بصیرت عاشورایی و فاطمی داشته باشیم آسیبی به کشور نخواهد رسید قائم مقام دفتر نظارت شورای نگهبان در سبزوار، ضمن تسليت به مناسبت شهادت دختي نبي اكرم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت :اولين فدائي ولايت حضرت زهرا (س) بودند.

 وی ادامه داد: اگر بصيرت عاشورايی وفاطمي داشته باشيم هيچ هجمه و آسيبی به کشور نخواهد رسيد .
حسين رجبی در جمع مردم شهرستان داورزن با بيان اين مطلب افزود: در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی فردی همچون مقام معظم رهبری قرار دارد که بايد تمام گفتمانهايمان را بر طبق گفتمان ولايت ترسيم کنيم .

وی  تصريح کرد: دشمنان اين مرز و بوم چشم طمع به اين انتخابات بسته اند.وی در عين حال گفت: مردم با بصيرت ايران نخواهند گذاشت که فتنه 88 تکرار شده و با حضور پر شور خود در انتخابات خواب خوش دشمنان را آشفته خواهند کرد.

وی شرايط حال حاضر کشور را خاطر نشان شد و گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای خود در صدد فشارهای اقتصادی و ديپلماتيک و همچنين بی ثباتی در آستانه انتخابات است که البته مردم ايران حماسه سياسی ديگری را رقم خواهند زد.

این مسوول با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری رويگردانی برخی جريانها در انتخابات را به منزله مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم در راهپيمايی های اخير خود از جمله 22 بهمن نشان دادند که تابع نظام و ولايت فقيه هستند.

وی در ادامه به حضور 65 هزار نفر نيرو به عنوان ناظران شورای نگهبان ،هيات اجرايي ونظارت برانتخابات شوراهادر انتخابات آينده خراسان رضوي تصريح کرد: نظارت در جمهوری اسلامی به معنای مديريت اسلامی و استفاده از نيروهای مورد اعتماد مردم است .
رجبی كه سخنران قبل ازخطبه هاي نماز جمعه شهرستان داورزن بود ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان جديد التاسيس داورزن نيز هياتهای نظارت در فرمانداری و بخشهای تابعه تشکيل و آماده انجام وظايف خود خواهندبود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.