اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 4 مهر 1390 / کد مطلب: 574 / نظرات: 0


مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سبزوار برگزار شد


 
 مراسم صبحگاهی نیروهای نظامی و انتظامی سبزوار  با حضور جمعی خانواده معظم شاهد، روحانیون ،معاون استاندار و فرماندار ،نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی در این شهرستان برگزار شد.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در حاشیه این آیین  گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.                                                                                                                            سرهنگ پاسدار "علی اکبر دلبری" گفت :در طی   هفته دفاع مقدس 895  برنامه در این شهرستان اجرا شده و یا در حال اجرا است .
این مسوول افتتاح چندین پایگاه مقاومت بسیج ،برگزاری همایش ها و نشست های  متعدد ، تجلیل و قدردانی از رزمندگان اسلام ،سرکشی از خانواده معظم شاهد ،ایجاد ایستگاههای صلواتی ،برنامه های فرهنگی ، هنری ، ورزشی و... را بخشی از برنامه های این هفته نام برد.
حجت الاسلام علی اصغر جعفری نسب یکی از اساتید حوزه سبزوار هم در این مراسم یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت .
مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ناحیه سبزوار نعمات و برکات دفاع مقدس را برشمرد و افزود : ما در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.