اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 فروردين 1392 / کد مطلب: 5739 / نظرات: 0


دستگیری اخاذ مامورنما در سبزوار


فرمانده انتظامی سبزوار گفت: سارقی که با معرفی خود به عنوان مامور در شهرستان سبزوار از شهروندان اخاذی می‌کرد در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.
 قنبرعلی آزادواری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی سبزوار با دریافت گزارشاتی مبنی بر اخاذی فردی مامورنما از شهروندان در پارک‌های سطح  این شهر تحقیقات وسیعی را برای شناسایی و دستگیری این فرد شروع کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سرانجام پس از چند روز تلاش مستمر با تجمیع اطلاعات از مالباختگان، چهره‌نگاری و مشخص کردن جغرافیایی وقوع جرم فرد مامورنما را در حال تردد در یکی از پارک‌های سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

آزادواری تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی پس از بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با افراد مالباخته که اکثرا جوان بودند به پنج فقره زورگیری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به معرفی فرد مامورنما به مقامات قضایی گفت: مردم باید هنگام برخورد با چنین افرادی حتما از آنان کارت شناسایی و برگ ماموریت بخواهند و در صورت امتناع و مشاهده هر گونه مغایرت موضوع را سریعا به پلیس 110 اطلاع داده تا فرد مذکور دستگیر و از سرقت‌های دیگر جلوگیری شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.