اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1392 / کد مطلب: 5721 / نظرات: 1

امام جمعه خوشاب:


با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر جامعه بیمه می شود


با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر جامعه بیمه می شود امام جمعه خوشاب خواستار توجه به فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر شد و گفت: با انجام صحیح این فریضه، جامعه در برابر منكرات بیمه می شود. 
حجت الاسلام 'محمد صاحبی' در خطبه های نماز جمعه افزود: امر به معروف و نهی از منكر وظیفه ای همگانی است كه هر كس به تناسب معلومات خود در برابر انجام آن مسوول است.

وی با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منكر فقط برای دیگران نیست و ابتدا باید آن را از خود آغاز كنیم اظهار داشت: ترك این فریضه مانع استجابت دعا در نزد پروردگار است.

امام جمعه خوشاب با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان گوشه ای از زندگی و فضیلت های اخلاقی آن حضرت، از مردم خواست در مراسم عزاداری سالروز شهادت این بانوی بزرگوار اسلام حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام صاحبی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نیز گفت: ارتش به عنوان بازوی توانمند نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت های بسیار از خود نشان داد و شهدای بسیار تقدیم نظام جمهوری اسلامی كرد.

وی همچنین با اشاره به نزدیك شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و شرایط ثبت نام كنندگان برای نامزدی در این انتخابات افزود: كسانی كه واجد شرایط لازم هستند و می توانند كاری برای مردم انجام دهند، وارد عرصه شوند زیرا باید پاسخگوی مردم باشند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.