اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 فروردين 1392 / کد مطلب: 5705 / نظرات: 0


المان های نوروزی، شور و نشاط شهروندی را به همراه داشت


امام جمعه سبزوار ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری سبزوار در نوروز 92، گفت: نصب المان های مختلف نوروزی در سطح شهر باعث ایجاد شور و نشاط شهروندی و پویایی شهر شد، که بنده از این امر خرسندم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در دیدار با شهردار، اعضای شورای شهر، کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه در محل دفترش، با بیان اینکه شهرداری در جهت تکریم ارباب رجوع باید تلاش بیشتری کند، گفت: روابط عمومی، مسئولین دفتر و معاونین شهردار باید در جهت تحقق این مهم که باعث رضایتمندی شهروندان می شود، تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه سبزوار با اظهار اینکه کاردر شهرداری به مراتب سخت تر از کار در برخی ادارات است، شهرداری و سایر دستگاه های شهرستان را به انجام اقدامات اصولی، زیرساختی و زیر بنایی دعوت کرد و افزود: این مهم سبب می شود تا از بسیاری از دوباره کاری ها در سال های آینده در حوزه های مختلف جلوگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی به برخی پروژه های ماندگار شهرداری از جمله باغ ایرانی فدک نیز اشاره کرد و افزود: این باغ باید همانند نامش، تبدیل به مکانی در خور شان شهر و مردم سبزوار شود.

شهردار سبزوار نیز در این دیدار از کاهش 48 درصدی آمار تصادفی در سبزوار طبق آمارهای ارائه شده کشوری خبر داد و گفت: این مهم در راستای سنگفرش 50 هزار مترمربعی و 11 هزار متر طولی آیلندهای خیابان ها و معابر سبزوار عنوان شده است.

حسین مقصودی پژوهش و مطالعه، تامین منابع مالی،تخصصی کردن امور و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را مبنای کار تیم جدید شهرداری سبزوار بیان کرد و به کسب رتبه نخست کشوری در پنجمین جشنواره ملی و نخستین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری اشاره کرد.

وی همچنین از کارکنان شهرداری به عنوان پیش قراولان توسعه و عمران شهری یاد کرد و گفت: خرسندیم که با کار و تلاش مضاعف و همراهی خوب اعضای شورای شهر ،هم اکنون توسعه و عمران در سطح شهر مشهود و رضایت نسبی شهروندان جلب شده است.

مقصودی در ادامه عملکرد شهرداری در سال گذشته را یادآور شد و به نصب 15 ست بازی برای کودکان، بازگشایی 13 خیابان، بهسازی کامل 6 میدان، آبیاری قطره ای20 کیلومتر از فضای سبز شهر سبزوار، بهسازی کمربندی با 9 میلیارد تومان، تملک 130 باب مغازه و منزل مسکونی در ورودی شهر، آسفالت 60 هکتار از خیابان های سطح شهر ، احداث 16 پارک محله در نقاط مختلف شهر، تاسیس سه سازمان پسماند، میادین و آرامستان، تحقق 88 میلیارد تومانی بودجه شهرداری در سال گذشته و... اشاره کرد.

شهردار سبزوار به اقدامات نوروزی شهرداری در سال 92 نیز اشاره کرد و گفت: خرسندیم که با هنرنمایی هنرمندان بومی شهرستان 60 المان و آثار حجمی در سطح شهر نصب شد که با استقبال خوب شهروندان، زائران و مسافران نوروزی روبرو شد.

گفتنی است پس از اتمام جلسه شهردار، اعضای شورای شهر، کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه، صبحانه را میهمان امام جمعه سبزوار بودند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.