اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 فروردين 1392 / کد مطلب: 5689 / نظرات: 0


بقاع امامزادگان داورزن در ایام نوروز میزبان بیش از 48 هزارزائر بودند


بقاع امامزادگان داورزن در ایام نوروز میزبان بیش از 48 هزارزائر بودند  سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داورزن از حضور بیش از 48 زائر در بقاع متبركه این شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام،محسن گلستانی امروز در گفتگو با خبرنگاران ،اظهار كرد:امامزادگان داورزن در 13 روز نخست فروردین ماه امسال میزبان بیش از 48 هزار زائر بودند.

وی افزود: همچنین یكهزار و 690 نفر نیز در امامزادگان سیدعلی اكبر (ع) روستای علی آباد،سید علی اصغر ریوند و ابوالقاسم فشتنق اسكان داده شدند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه داورزن گفت :در آستانه سال جدید این اماكن نظافت و غبار روبی شد و نسبت به رفع عیوب احتمالی برق،آب و سیستم های گرمایشی و تامین لوازمات ضروری آماده پذیرایی از زائرین شد.

وی گفت::طرح آرامش بهاری و برنامه های فرهنگی و مذهبی بقاع با اجرای مراسم تحویل سال نو شروع و در طول مدت 13 روز ادامه یافت.

وی ادامه داد:امامزادگان سیدعلی اكبر (ع) علی آباد، سید علی اصغر ریوند و بهمن آباد و بی بی علیه خاتون باشتین كه جزء شاخص ترین امامزادگان منطقه می باشند مراسم تحویل سال جدید را با برنامه های متنوع قرائت قرآن ،دعا و نیایش،نماز جماعت و پذیرایی زائرین آغاز كردند.

وی به تعداد بقاع متبركه شهرستان داورزن اشاره ای نكرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.