اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1392 / کد مطلب: 5682 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


برنامه ریزی اقتصادی سبب شكست برنامه های دشمن خواهد شد


برنامه ریزی اقتصادی سبب شكست برنامه های دشمن خواهد شد امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : برنامه ریزی اقتصادی سبب شكست برنامه های دشمن خواهد شد.
  
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، اظهار كرد: مقام معظم رهبری در چند سال پیاپی توجه خاصی به مسائل اقتصادی داشتند و در نامگذاری سالها این مهم به خوبی نمود دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسئله اقتصاد مقام معظم رهبری از سال 88 نامگذاری ها را به سمت مسائل اقتصادی معطوف فرمودند كه نامگذاری این سالها به نام اصلاح الگوی مصرف ، همت مضاعف و كار مضاعف ، جهاد اقتصادی ، تولید ملی و حمایت از سرمایه و كار ایرانی نشان از توجه ایشان به این مقوله را می دهد.

خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت: امسال نیز توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده كه مردم ما با برگزاری انتخابات پرشور و حداكثری موجب خنثی شدن نقشه دشمن و توطئه های آنان خواهند شد.

وی ادامه داد: كشور ما به لحاظ منابع بسیار غنی است و برنامه ریزی اقتصادی مناسب سبب شكست برنامه های دشمن خواهد شد.

امام جمعه ششتمد با اشاره به روز جهانی بهداشت هم گفت: اسلام در ده ها قرن قبل بر مسئله بهداشت اهتمام جدی داشته و بنای اسلام بر نظافت و پاكیزگی است و مقدمه همه عبادات طهارت و پاكیزگی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: اسلام هم به بهداشت فردی نظافت بدن ، لباس ، دندان وسایل شخصی ، محل زندگی ، خوراك و هم به بهداشت اجتماعی عنایت ویژه ای دارد.

خطیب جمعه ششتمد به سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اشاره كرد و اظهار داشت: صیاد شیرازی یك نظامی پرورش یافته در دامن دین و روحانی بود كه مقام معظم رهبری بر تابوت او بوسه زد و ایشان را سرباز صادق ، فداكار ، نظامی مؤمن و پارسا و انسانی پاك نهاد و شجاع و مصمم دانست. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.