اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1392 / کد مطلب: 5681 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


امام زادگان پناه واقعی جامعه هستند


امام زادگان پناه واقعی جامعه هستند      امام جمعه داورزن گفت:امام زادگان با چند واسطه پناه واقعی جامعه هستند و یكی از عنایت هایی كه خداوند به شیعیان عطا كرده است وجود با بركت بقاع متبركه است.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی در حاشیه مراسم غبار روبی ضریح مطهر امامزاده سلطان سید علی اكبر (ع) در شهرستان داورزن افزود:مسوول اداره اوقاف وامور خیریه داورزن باید با تشكیل یك كمیته فنی و تخصصی ، شجره كامل امامزادگان در این شهرستان را جمع آوری كند.

امام جمعه داورزن همچنین بر آموزش متولیان و خادمان بقاع متبركه در این شهرستان تاكید كرد و گفت : متولیان و خدام بقاع متبركه بایستی اطلاعات مفید و صحیحی از بقعه مربوطه داشته باشند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داورزن هم گفت :محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سرمایه بی نظیری برای مردم ایران اسلامی است كه در طول قرن ها پابرجا بوده است.

حسن گلستانی اظهار داشت: این سرمایه محبت، ولایت و مودت اهل بیت(ع) موجب گسترش معارف، اخلاق و معنویات همگانی و انسجام جامعه اسلامی و پشتوانه ای برای دفاع از این سرزمین در برابر توطئه های دشمنان و حفظ نظام ارزشمند اسلامی در طول سال های اخیر بوده است.

آیین غبارروبی امام زاده سلطان سید علی اكبر (ع) با حضور جمعی از مسوولان شهرستان داورزن و خادمان این بارگاه ملكوتی در حرم مطهر این امام زاده برگزار شد.

در پایان این آیین ،امام جمعه داورزن با اهدای قاب عكسی سه بعدی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از مدیر و خادم این بقعه تقدیر كرد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.