اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1392 / کد مطلب: 5680 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


دستیابی به انرژی هسته ای موجب اقتدار سیاسی و ایجاد قدرت اقتصادی است


دستیابی به انرژی هسته ای موجب اقتدار سیاسی و ایجاد قدرت اقتصادی است  امام جمعه داورزن گفت : دستیابی به انرژی هسته ای ، موجب تثبیت اقتدار سیاسی ، ایجاد قدرت اقتصادی و برخورداری از دیپلماسی موثر در امنیت ملی است.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ، اظهار كرد: نیروگاه هسته ای ، علاوه بر صرفه جویی در نفت و مشتقات آن از انتشار هزاران تن گاز و مواد آلاینده در محیط زیست جلوگیری می كند.

وی افزود:جمهوری اسلامی با تكیه بر نیروهای داخلی پس از سال ها تلاش موفق به تكمیل چرخه سوخت هسته ای و رسیدن به نقطه بازگشت ناپذیر در برنامه و اهداف صلح جویانه هسته ای خود شده است.

وی اظهارداشت: ایران دارای بزرگترین ذخائر هسته ای معدنی است و در دوم فروردین 86 با ورود به مرحله صنعتی ، غنی سازی اورانیوم و تولید انبوه ماشین های سانتریفیوژ به جمع كشور های تولید كننده سوخت هسته ای پیوست.

وی در ادامه بر تحقق شعار مقدس سال 92 حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاكید كرد و گفت : رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ، نقشه اصلی راه انقلاب اسلامی و سیاست گذاری های كلان سیاسی و اقتصادی را مشخص كردند.

وی افزود: شعار ها در جبهه اقتصادی سال 88 حركت به سمت اصلاح الگوی مصرف و در سال 89 همت مضاعف ، كار مضاعف و در سال 90 جهاد اقتصادی و در سال 91 تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی و سپس در سال 92 با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین گشت .

امام جمعه داورزن تاكید كرد : دستگاه ها و قوای حكومتی و جامعه در جهت مقاوم سازی اقتصاد ملی در مقابل تهدیدات دشمنان نظام فعال گردد.

حجت الاسلام مداحی همچنین مهمترین رویداد سیاسی 92 را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دانست و افزود: انتخابات در كشور ما مظهر حماسه سیاسی است.

وی گفت :می طلبد كه در این مرحله مردم با حضور حداكثری و با تجدید پیمان با آرمان های امام (ره) و شهدا و حمایت از دستاورد های نظام اسلامی ، پاسخی دندان شكن به یاوه سرایان و دشمنان شیعه و ملت ایران داده شود.

وی افزود: صدای استخوان های پوكیده نظام سرمایه داری غرب به گوش می رسد و انشاءالله نظام سرمایه داری مانند نظام كمونیستی به موزه های تاریخ خواهد پیوست و نابود خواهد شد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.