اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 فروردين 1392 / کد مطلب: 5662 / نظرات: 0


طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه سبزوار در حال اجرا است


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار گفت: طرح آرامش بهاری برای چهارمین سال پیاپی همزمان با ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان درحال اجرا است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس ،حجت الاسلام محمد صفرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با سال جدید ویژه برنامه‌‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری از 29 اسفندماه آغاز شده است.

وی افزود: طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین‌ ماه سال 92 در امامزادگان شعیب، یحیی‌بن زید، یحیی، حسن کوشک و ابراهیم (ع) این شهرستان اجرا می‌‌شود.

با اشاره به اینکه کارهای مقدماتی و آماده سازی این طرح از 10 اسفند ‌ماه آغاز شده گفت: طرح آرامش بهاری در امامزادگان منطقه به منظور بهره مندی مردم و مسافران نوروزی از فضای معنوی این اماکن در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار افزود: ترویج گردشگری مذهبی و تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف و پاسخگویی به سؤالات دینی ، مذهبی ، انس و الفت بیشتر با قرآن کریم از اهداف مورد نظر اجرای طرح آرامش بهاری است.

وی اظهار داشت: برپایی پایگاه ‌های فرهنگی قرآنی و اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان نیز به منظور بهره مندی مسافران در همه مقاطع سنی در نظرگرفته شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.