اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 فروردين 1392 / کد مطلب: 5661 / نظرات: 0

جمعی از مردم سبزوار:


12 فروردین را برای همیشه زنده نگه می داریم


12 فروردین را برای همیشه زنده نگه می داریم  شماری از مردم دیار سربداران از روز 12 فروردین به عنوان برگ زرینی از تاریخ سرافرازی و عزت ملت مسلمان ایران یاد كردند و گفتند : این روز از اعیاد بزرگ ملت ایران است كه برای همیشه در تاریخ ماندگار بوده و آن را جشن می گیریم.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، آنان اظهار كردند: اكنون مردم بزرگ ایران با همان شور و شوق 12 فروردین سال 58 اهداف و آرمان های نظام اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) را دنبال می كند و این روز را به عنوان یكی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی گرامی می دارند.

یك معلم سبزواری با بیان اینكه 12 فروردین سالروز میلاد جمهوری اسلامی ایران یكی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ما بعد از انقلاب است ،اظهار داشت : ما این روز را فراموش نكرده و آن را برای همیشه زنده نگه می داریم.

' خدیجه بیدی ' با اشاره به نامگذاری 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی افزود : اصل جمهوریت و اسلامیت دو اصل جدا ناپذیر در نظام حكومتی كشورمان است كه برای تثبیت، استمرار و تداوم آن شهیدان زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است.

وی اظهاركرد : وظیفه ما در حال حاضر حفظ وحدت و همبستگی ، پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

یك كاسب سبزواری نیز در خصوص بزرگداشت روز 12 فروردین گفت : این روز بزرگ روز پیروزی حق بر باطل و روز غلبه سپاه خدا بر شیطان و روزی است كه ما شاهد استقرار نظام جمهوری اسلامی پس از سالیان سال سلطه حكومت های مستكبر و طاغوتی بودیم.

'سعید ریوندی ' با بیان اینكه روز جمهوری اسلامی روز غرور، سرافرازی و عزت ملت ایران است ، اظهار داشت : ما این روز عزیز را گرامی داشته و در راستای پاسداری از ارزش های جمهوری اسلامی گام بر می داریم.

یك دانشجو هم در این مورد گفت : 12 فروردین سال 1358 از اعیاد بزرگ تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است كه در این روز زمینه برقراری حكومت عدل اسلامی در كشور به وجود آمد.

'مرتضی فیض آبادی ' با اشاره به شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی افزود : این شعارها، حكومتی را پایه ریزی ‏كرد كه عدالت اسلامی، از اهداف والای آن است.

وی ادامه داد : در روز پربركت 12 فروردین، نظامی متولد شد كه نور اسلام را نه فقط در ایران، بلكه در سراسر جهان متجلّی ساخت.

یك راننده تاكسی هم با بیان اینكه مردم ایران در راه انقلاب، زندان‏ها، تبعیدها، شكنجه‏ها، سختی‏ها و محرومیت‏های زیادی كشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند ،اظهار داشت : روز 12 فروردین روز تحقق آرمان های والای مردم انقلابی بود.

'اكبر علی آبادی ' با بیان اینكه روز 12 فروردین روز عید ملت ایران است، افزود : در این روز مبارزات ضد طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به ثمر نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی ادامه داد : ملت مسلمان ما با انقلاب خود تحول عظیمی در دنیا ایجاد كرد كه در آن ملاك عمل، دین اسلام است.

یك كارمند هم با گرامیداشت روز 12 فروردین به عنوان روز سرافرازی ملت ایران گفت : در این روز باشكوه مردم سرنوشت خود را رقم زده و با رأی حداكثری در یك همه ‌پرسی به جمهوری اسلامی رأی قاطع دادند.

'محمود بروغنی ' روز 12 فروردین را روز ناامیدی دشمنان و استكبار عنوان كرد و گفت : با استقرار نظام جمهوری اسلامی در این روز اراده مردم سایر كشورهای اسلامی بر این قرار گرفت كه با الهام از نظام جمهوری‌اسلامی ایران فریاد اسلام‌خواهی و مبارزه با مستكبران را سر دهند.

وی با بیان اینكه 12 فروردین ماه روز وحدت ملت ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است ،گفت : این روز بایستی به نسل جوان انتقال داده شود.

'بروغنی ' با اشاره به نقش موثر رسانه ها ادامه داد : رسانه‌ها بایستی باورهای اسلامیت و جمهوریت از دیدگاه امام خمینی (ره) را برای نسل جوان بازگو كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.