اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 فروردين 1392 / کد مطلب: 5626 / نظرات: 0


استاندار از عملکرد ستاد تسهیلات زائران ابراز رضایت کرد


استاندار از عملکرد ستاد تسهیلات زائران ابراز رضایت کرد  استاندار خراسان رضوی از عملکرد ستادتسهیلات و دستگاههای خدمات رسان به زائران در شهرستان سبزوار ابراز رضایت کرد.
 
به گزارش ایرنا،مهندس محمد حسین فروزان مهر عصر چهار شنبه در حاشیه بازدید خود از سطح شهر سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران گفت :در بازدیدهایی که در محورهای اصلی و نیز سطح شهرستان داشتم تمام دستگاههای خدمات رسان به مسافران و زائران مستقر بودند و مشکل خاصی مشاهده نکردم .

رییس ستاددائمی تسهیلات زائران استان خراسان رضوی با اشاره به افزایش ورود زائر به استان و ارائه خدمات مناسب به این عزیزان ابراز امیدواری کرد که امسال این استان بتواند در این زمینه رتبه های نخستین را کسب کند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد:اخیرا معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نیز از مسئولان استان به خاطر ارائه خدمات به زائران تقدیر کرده است .

وی همچنین از معاون استاندار و فرماندار سبزوار و اعضای ستاد تسهیلات زائران در این شهرستان به خاطر تلاش برای ارایه خدمات مناسب و رفاه حال مسافران و زائران تقدیر کرد.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است ،استاندار خراسان رضوی امروز از نحوه فعالیت دستگاههای خدمات رسان به زائران در چند شهرستان و نیز محورهای مشهد-نیشابور - سبزوار و چند شهرستان دیگر بازدید کرده است .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.