اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 فروردين 1392 / کد مطلب: 5625 / نظرات: 0


استاندار از طرح مسکن مهر سبزوار بازدیدکرد


استاندار از طرح مسکن مهر سبزوار بازدیدکرد  استاندار خراسان رضوی از طرح مسکن مهر سبزوار و تعدادی از پروژه های نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد.    
مهندس محمد حسین فروزان مهر عصر روز چهار شنبه با ورود به سبزوار در محل مزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.
وی سپس به همراه نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ،معاون استاندار و فرماندار و شماری از مسوولان اجرایی سبزوار از پروژه های نیمه تمام پارک شهدای گمنام ،استادیوم 15 هزار نفری و پروژه مسکن مهر و... این شهرستان بازدید کرد.
استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از این طرح های عمرانی خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام شد و گفت :به تاخیر انداختن این پروژه ها توجیه اقتصادی ندارد و بایستی هر چه سریعتر این پروژه ها تکمیل شوند.
مهندس فروزان مهر برای تسریع در عملیات اجرایی این طرح ها توصیه های لازم را به مسوولان استانی و شهرستانی ارائه کرد.
نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی همچنین در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر از خدمات مدیران آبفا،گاز،برق ومخابرات شهرستان سبزوار تقدیر کرد.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم در باره طرح مسکن مهر این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد و گفت :حدود پنج هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است که دو هزار واحد آن تا پایان فروردین ماه تحویل متقاضیان می شود.
مهندس قاسم شعبانی عطار همچنین در مورد پروژه های نیمه تمام این شهرستان گزارشی ارائه کرد.
استاندار خراسان رضوی و همراهان عصر روز چهار شنبه سبزوار را به مقصد شهرستان های جوین و جغتای ترک کردند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.