اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1392 / کد مطلب: 5622 / نظرات: 0


برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان در رقابت‌های نوروزی روستاهای سبزوار


 سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار از برگزاری رقابت‌های فوتبال و والیبال و مسابقات قوی‌ترین مردان در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس ، مجید نصرالله‌زاده  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان با حضور ورزشکارانی از بخش مرکزی سبزوار در روزهای هفت و هشت فروردین ماه در روستای سد خرو برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های فوتبال و والیبال جام نوروزی نیز از ابتدای تعطیلات سال نو در روستای قلعه‌نو رودآباد سبزوار آغاز و تا پایان این ایام ادامه پیدا می‌کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار در ادامه از درخشش ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های تک حرکت لیفت قهرمانی کشور در پایان سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از 25 تا 29 اسفندماه سال گذشته در قم برگزار شد که ورزشکاران تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار نماینده خراسان‌رضوی در این مسابقات به چهار مدال طلا دست یافتند.

وی با اشاره به کسب مدال طلای امیر طیبی در وزن 74 کیلوگرم و امیر خسروجردی در وزن 66 کیلوگرم رده سنی نوجوانان در این مسابقات یادآور شد: رضا زرقانی در وزن 53 کیلوگرم و مجتبی طیبی در وزن 83 کیلوگرم نیز توانستند مدال طلای مسابقات تک حرکت لیفت قهرمانی کشور را در رده سنی جوانان بدست آورند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.