اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 فروردين 1392 / کد مطلب: 5610 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن / شخصیت حضرت زهرا(س) در میان زنان عالم هستی بی نظیر و بی بدیل است


داورزن نیوز/امام جمعه داورزن: انچه که برای رئیس جمهور اینده نیاز داریم از امتیازاتی است که امروز وجود دارد منهای ضعفهایی که هست . ممکن است رییس جمهوری در اینده باشد که نکا ت قوتی دارد و ممکن است ضعفهای الان را نداشته باشد انچه که الان نکات ضعف وجود دارد رئیس جمهور اینده از خود دور کند .

حجه الاسلام والمسلمین محمود مداحی امام جمعه شهرستان داورزن پیرامون نامگذاری سال ۹۲ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی گفت: امید است مسئولان نظام در قوه ی مجریه ،مقننه و قضائیه و مردم عزیز- به این شعار مقدس فراتر از بخشنامه- جامه ی عمل بپوشانند و راهکار های حماسه اقتصادی و سیاسی را به طور جدی مورد استفاده قرار دهند

امام جمعه داورزن افزود:حماسه یعنی با شور انقلابی و اعتقاد قلبی و نشاط مباحث سیاسی و اقتصادی اسلام را برای رشد فزاینده و بالنده ایران اسلامی و تحول در ساختارهای سیاسی و اقتصادی به صورت عملیاتی و صادقانه و به دور از بروکراسی  و کاغذ بازی اداری وارد شوند و ولایتمداری خود را به صورت کامل و جامع عملی سازند .

وی به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: فعالان سیاسی که نظام را قبول دارند می توانند دیگران را با نظر خود هماهنگ کنند. انچه که برای رئیس جمهور اینده نیاز داریم از امتیازات است که امروز وجود دارد منهای ضعفهایی که هست . ممکن است رییس جمهوری در اینده باشد که نکا ت قوتی دارد و ممکن است ضعفهای الان را نداشته باشد انچه که الان نکات ضعف وجود دارد رئیس جمهور اینده از خود دور کند .

وی ادامه داد:یکی از ضعفهای موجود مقایسه یک مسیحی با حضرت عیسی و مریم است . با کدام مبنای اسلامی اقای هوگو چاوز – رئیس جمهور ونزوئلای مسیحی ولو اینکه در صف مبارزه با امریکا هم که باشد مورد تعریف و تمجید قرار میگیرد وچرا  برخی میگویند هوگو چاوز شهید است و با حضرت مسیح و مریم در دوره ظهور رجعت خواهد کرد و از یا ران مهدی (ع) خواهد بود وی ابراز نمود:همه بداننداین سخن بر خلاف مسلمات اسلام و تشیع است که یک مسیحی پس از ظهور اسلام به عنوان فردی از ۳۱۳ نفر یاران ْمهدی (ع) باشد . چرا اقایان با مبانی اعتقادی اسلام و تشیع بازی میکنند و به مسخره میگیرند .

وی از دیگر ضعفها عمل نکردن به شعارها عنوان نمود :شعار کندن علف هرز از مزرعه انقلاب بود ولی صاحبان همین شعار چرا به دامن علف هرز بدتر یعنی به دامن جریان انحرافی افتادند و دل رهبری و خانواده شهدا و امت حزب الله به درد اوردند امت مسلمان ایران حدود ۳۵ سال است در پیچ و خم های گردونه سیاسی با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و سپس امام خامنه ای سربلند بیرون امده و در این مرحله هم فریب شعارهای به ظاهر زیبا را نخواهد خورد و جریان فتنه و انحرافی بداند بصیرت ملت ایران با برد سیاسی قوی جلوی این دو جریان را خواهد گرفت تا اینکه انشا الله حکومت را به حضرت مهدی تحویل دهد.

خطیب جمعه داورزن با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) در میان زنان عالم هستی بی نظیر و بی بدیل است او سر هستی است که به طور جدی در برابر ستم و خیانت مبارزه کرد

محمود مداحی اظهار داشت: با رسیدن سال ۴۲ ش امام ره در واکنش به انقلاب سفید شاه عید نوروز را عزای عمومی اعلام کرد و در صبح روز ۲ فروردین که همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) بود مراسم عزاداری در منزل امام در شهر قم برپا گردید و عصر دوم فروردین چماق بدستان رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و جمعیت بسیاری را شهیدو مجروح ودستگیر کردند . کسی جرات اقدامی را نداشت ولی امام خمینی ره با صدور اطلاعیه با عنوان شاه دوستی یعنی غارتگری -همه ارکان رژیم پهلوی را مورد تهاجم قرار داد و به پایه های رژیم شاهنشاهی  به عنوان عقب ماندگی و فقر ملت بزرگ ایران حمله کرد و در راس ان سه رکن اصلی بقای رژیم – دستگاه ستمگر شاه- امریکا و اسرائیل را عامل فساد و  تباهی ایران معرفی نمود.

امام جمعه داورزن سال نو را تبریک گفت وافزود: در سال نو همانطور که بوته ها و درختان از خواب زمستانی بیدار میشوند انسان هم باید از خواب زمستانی و غفلت بیدار شود همانطور در سال نو نظافت و پاکی و طراوت محیط زندگی مطرح میشود دل و اندیشه ادمی هم باید از کژی ها- کاستی ها و نیت های ناروا- پاک و با طراوت گردد همانطور در مزرعه زندگی علفهای هرز و زاید وجین میگردد تا بذر و تخم اصلی گیاه بامنفعت به ثمر بنشیند انسان هم باید افکار و روش هرز  و غلط را از اندیشه بزداید و در گفتار و عمل صداقت و راستی داشته باشد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.