اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 مهر 1390 / کد مطلب: 561 / نظرات: 0


تیم ملی هندبال جهت برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ثامن الحجج سبزوار به خطه هندبال خیزکشور سفر می کند.



  تیم ملی هندبال  جهت برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ثامن الحجج سبزوار به خطه هندبال خیزکشور سفر می کند.
به گزارش جام جم تیم ملی که ابن روزها با برگزاری اردوهای متعدد خود را آماده مسابقات آسیایی و جهانی می کند جهت برگزاری دو دیدار تدارکاتی به سبزوار می آید تا در ساعت 18 روزهای جمعه و شنبه هشتم و نهم مهرماه در حضور هزاران تماشاگر علاقمند به هندبال سبزواری به مصاف تیم ثامن برود.
سرمربی ثامن الحجج سبزوار با تایید این خبر به خبرنگار ما می گوید: با توجه به اینکه بازی های جام ملت های آسیا در کره جنوبی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود تماشاچیان زیادی برای دیدن این بازی ها به سالن بروند به فدراسیون پیشنهاد دادم که تیم ملی در سبزوار و در مقابل تماشاچیان پرشور بازی کند که پذیرفته شد.
قاسم شعبانپور با بیان اینکه تیم ملی برای حضور پرقدرت در مسابقات نیاز به بازی تدارکاتی دارد افزود: در حال حاضر آماده ترین تیم باشگاهی کشور ثامن الحجج می باشد و این موضوع در بازی های ما مقابل تیم ملی در تهران ثابت شد. وی با تاکید بر اینکه از نظر تکنیک و تاکتیک با تیم ملی همسان هستیم تصریح کرد: تیم ملی برای ما حریف خوبی است و ما در مقابل بهترین های ایران بازی می کنیم و بازیکنان ثامن به خوبی ارزیابی می شوند.
  شعبانپور افزود: در 2 دیداری که در تهران مقابل تیم ملی بازی کردیم دو بازی نزدیکی را شاهد بودیم که با شکست 3 گل در بازی اول و پیروزی با یک گل در بازی دوم برای ثامن همراه بود. وی همچنین گقت: بازیکن خود را در بازی های سنگین نشان می دهد و ما در بازی های تهران نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کردیم.
سرمربی ثامن در پاسخ به سوال خبرنگار ما که بیجاری و خرمی بازیکنان ملی پوش ثامن  در دیدارهایی که در سبزوار برگزار خواهد شد در کدام تیم بازی خواهندکرد گفت: برد و باخت در این دیدارها اهمیت ندارد و اولویت با تیم ملی است چرا که باید تیم ملی با قدرت وارد مسابقات شود البته ما دوست داریم یک بازی با بازیکنان خودمان مقابل تیم ملی برگزار کنیم.
شعبانپور در پایان از تماشاچیان علاقمند به هندبال که همیشه یار و یاور ثامن هستند خواست مثل گذشته با حضور در سالن سربداران به تشویق تیم شهرشان بپردازند.منبع :سبزوارآنلاین




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.