اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 فروردين 1392 / کد مطلب: 5609 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: سخنان جامع رهبری نقشه راه ما محسوب می شود


حسین پور/امام جمعه ششتمد گفت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی فرمودند که در سال 91 ظاهر قضیه سخت گیری دشمن بود اما در باطن ورزیدگی ملت ایران و پیروزی در میدانهای مختلف بود.
 حجه الاسلام و المسلین ثباتی مقدم افزود:این پیروزی معلول دو عامل مهم بود که یکی توکل به خدا و دیگری توجه به استعدادهای داخلی بود.
وی به سالروز تأسیس حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: تأسیس حوزه علیمه قم توسط حضرت آیت الله حائری یزدی یک کار ارزشمند بود و آثار و برکاتی برای جهان اسلام و بویژه شیعه داشته از قبیل پرورش صدها مجتهد ، هزاران صاحب نظر در علوم مختلف ، تألیف هزاران جلد کتاب و بویژه خاستگاه انقلاب اسلامی شد که دنیا را تحت الاشعاع خود قرارداد.
خطیب جمعه ششتمد به سخنان جامع مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آقا تحلیل جامعی از وقایع سال 91 داشتند و سال 91 سال تحریمهای شدید نفتی و پولی بود که دشمنان خواستند ایران اسلامی را منزوی کنند و بین ملت و نظام جدایی بیندازند و در عرصه سیاست خارجی هدف داشتند که قدرت جمهوری اسلامی را کم کنند که به برکت تحریم به توفیقات مهمی دست یافتیم.
امام جمعه ششتمد افزود: سخنان رهبری در حرم مطهری رضوی نقشه راه ما محسوب می شود و تلاش در اجرای فرامین رهبری یک وظیفه می باشد.
خطیب جمعه ششتمد ادامه داد: تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط ملت ایران که حماسه عظیم 22 بهمن را ایجاد کردند انشاء الله تحقق خواهد یافت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.