اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 فروردين 1392 / کد مطلب: 5607 / نظرات: 1

امام جمعه موقت سبزوار:


ملت ایران با مشاركت حداكثری حماسه می آفرینند


ملت ایران با مشاركت حداكثری حماسه می آفرینند  امام جمعه موقت سبزوار گفت: مردم ایران با مشاركت حداكثری و انتخاب اصلح و نیكو در 24 خرداد ماه، حماسه می آفرینند.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'محمد سلیمانی' در خطبه های نماز جمعه افزود: شجاعت، پایداری، آینده نگری و هدفمند بودن از جمله ویژگی های مهمی است كه باید در انتخاب اصلح به آن توجه داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری كرد، ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در حماسه سازی سیاسی و اقتصادی در سال جاری موفقیت كامل داشته باشند.

وی اظهار داشت: آشتی با خدا، برخورد نیكو با مردم و صله رحم از نشانه های رفتن به سوی 'احسن الحال' است.

حجت الاسلام 'سلیمانی' با بیان اینكه علامه مجلسی در كتاب 'بحار الانوار' 110 روایت در باره فواید صله رحم عنوان می كند، افزود: طولانی شدن عمر، دورشدن از فقر، آسان شدن مرگ و حساب روز قیامت از جمله این فواید است.

وی بر انجام صله رحم بویژه در ایام نوروز به عنوان فرصتی برای دید و بازدیدها تاكید كرد و گفت: در بهشت مقامی منحصر به كسانی كه صله رحم می كنند وجود دارد كه ناشی از اهمیت آن است.

امام جمعه موقت سبزوار همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مردم خواست در مجالس متعددی كه در این ایام برگزار می شود، شركت كنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.