اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 اسفند 1391 / کد مطلب: 5583 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد/آبادانی مسجد به حضور مردم و نمازگزاران است.



حسین پور/امام جمعه ششتمد در مراسم افتتاحییه حسینیه سیدالشهداء ششتمد گفت: آبادانی مسجد به حضور مردم و نمازگزاران است و اگر یک مسجد زیبا ساخته شود ولی مستمع نداشته باشد مسجد آباد محسوب نمی شود.
حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: افراد مسجدی مایه برکت هستند و اگر کسی در بنای مسجد به اندازه  یک خشت نقش آفرینی کند خدا خانه ای در بهشت برای او می سازد.
وی ادامه داد: احداث این حسینیه در مجاورت مسجد امام حسین(ع) یک بنای زیبا و ماندگار است و بهتر این که به خاطر حضور مردم و کمبود فضا برای نمازگزاران این بنا احداث شده است.
امام جمعه ششتمد اظهارداشت: ساختن مسجد یکی از مستحبات مؤکداست و اگر مسجدسازی با انگیزه قربت الهی صورت گیرد ارزش بسیارفراوانی دارد.
ثباتی مقدم گفت: از خصوصیات یک مسجد خوب و آباد داشتن معماری اسلامی ، هیئت امناء فعال ، امام جماعت پای کار و برنامه های مفید فرهنگی است که خوشبختانه این مجموعه دارای این ویژگی هاست.
امام جمعه ششتمد افزود: حضور امام جماعت با روحیه بسیجی و فعالیت همزمان با مردم در احداث این مکان مقدس بسیار ارزشمنداست.
امام جماعت ششتمد هم گفت: ساخت حسینیه سیدالشهداء(ع) شهر ششتمد با از گذشت کمتر از چهار ماه و با کمک مردم خیر و نیکوکار شهر ششتمد به پایان رسید.
حجت الاسلام اسلامی خواه افزود: در این حسینیه یکصدو پنجاه میلیون تومان هزینه شده است که تا کنون حدود 120 میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک های مردمی جمع آوری شده است و 30 میلیون تومان نیز در حال جاری بدهی باقی مانده است که امیدواریم این مبلغ نیز با کمک خیرین فراهم و پرداخت گردد.
یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت : زمین این مکان اهدایی خانواده محترم صحرایی و کارگران نیز برای ساخت این مکان با وجود محدودیت های مالی بدون هیچ چشم داشتی کمک کار هیئت امنای مسجد بوده اند.
اسلامی خواه ادامه داد : خوشبختانه پایان کار این حسینیه با کمک بی دریغ مردم به پایان رسیده است و بسیار خوشحالیم که این مکان که به نام سیدالشهداء نام گذاری شده در سالروز ولادت پیام آور کربلا حضرت زینب (س) افتتاح شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.