اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1391 / کد مطلب: 5580 / نظرات: 0


سرانه ورزش در سبزوار افزایش یافته است


رئیس اداره ورزش وجوانان سبزوار گفت: سرانه ورزش در سبزوار افزایش یافته است.

 به گزارش سبزوارپیام ، مجید نصرالله زاده امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به رشد سرانه فضای ورزشی در شهرستان سبزوار اظهار داشت: رشد سرانه فضای ورزشی در شهرستان سبزوار از سال 1387 تاکنون رو به افزایش بوده و این مسئله به خاطر ساخت بنای ورزشی در شهرستان نیست، بلکه به خاطر جدا شدن شهرستان‌های جوین و جغتای از شهرستان سبزوار است.

نصرالله‌زاده با اشاره به تشکیل هیات‌های ورزشی و فعالیت ورزشکاران در رشته‌های مختلف افزود: تعداد 39 هیات ورزشی در سطح شهرستان سبزوار فعال هستند و ما روزانه 2 فعالیت ورزشی استاندارد را در شهرستان داریم و امروز سبزوار افتخار داشتن بیش از 180 قهرمان در سطح کشور در رتبه‌های اول تا سوم را دارد و این مهم مدیون تلاش ورزشکاران و مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات در برخی بخش‌ها خاطرنشان کرد: نبود یا کمبود بودجه در بخش‌های مختلف نباید عامل رکود در ورزش شهرستان باشد و ما با ایجاد همدلی در میان ورزشکاران و واحدهای تربیت بدنی باشگاه‌های ورزشی که امروز به عنوان اسپانسر وارد میدان ورزش شده‌اند، تلاش کرده‌ایم که بتوانیم کاستی‌ها را جبران کنیم.

این پیشکسوت ورزش سبزوار با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان سبزوار، اظهار داشت: شهرستان سبزوار دارای پتانسیل بالایی در امر ورزش است و حضور تیم‌های ورزشی، اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و جهانی، برگزاری 4 سوپر لیگ کشوری در شهرستان سبزوار تنها بخشی از این فعالیت‌ها است.

نصرالله‌زاده با اشاره به پیشنهاد ساخت پیست موتورسواری و اتومبیل رانی جدید در سبزوار افزود: داشتن یک پیست موتورسواری و اتومبیلرانی حق مردم و ورزشکاران سبزوار است و پیشنهاد این پیست بزرگ با مساحت 11 هزار متر به مسئولان استانی و شهرستانی داده شده است که پس از بررسی در کمیسیون الحاقی ماده 5 و در صورت تصویب و ابلاغ به شهرستان، پیگیر ساخت آن در سال آینده می‌شویم.

وی با بیان اینکه در حوزه اخلاق مداری در ورزش تلاش‌های فراوانی صورت گرفته، یادآور شد: با تشکیل کانون بسیج ورزشکاران و با هماهنگی نیروی مقاومت بسیج و برگزاری مراسمات مختلف مذهبی، سیاسی، ملی مانند راهپیمایی 22 بهمن با حضور ورزشکاران، نشست‌های مذهبی با عنوان حلقه‌های صالحین و برگزاری یادواره 85 شهید ورزشکار برای اولین بار در کشور، باعث ترویج روحیه ایثار و شهادت در میان این افراد می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار ادامه داد: هدف ما ترویج روحیه پهلوانی در ورزشکاران و در تمام سنین است.

وی در ارتباط با شایعه برکناری وی از اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: ما سرباز ولایت هستیم و فرقی ندارد که در چه سنگری خدمت کنیم، اما من این شایعه را تکذیب می‌کنم.

نصرالله‌زاده با اشاره به ورزش کهن کشتی گفت: ورزش کشتی دارای پهلوانان بسیاری است که نامشان در تاریخ ایران می‌درخشد.

وی با بیان اینکه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) در ورزش کشتی حضور فعالی پیدا کرده، یادآور شد: تجهیز شدن سالن کشتی شهدای هویزه و حضور تیم کشتی این موسسه که از بهترین کشتی‌گیرها و مربی خوب و با سابقه‌ کشور تشکیل شده است، باعث شده تا جوانان و نوجوانان به این ورزش روی بیاورند و ما امروز شاهد حضور بیش از 400 نوجوان علاقه‌مند به این ورزش در مدرسه کشتی سبزوار هستیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.