اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1391 / کد مطلب: 5561 / نظرات: 1


بخشدار ششتمد: همه توان بخش را برای برگزاری مسابقات قرآن به كار خواهیم برد


بخشدار ششتمد: همه توان بخش را برای برگزاری مسابقات قرآن به كار خواهیم برد  بخشدار ششتمد سبزوار گفت : همه توان بخش را برای برگزاری مسابقات قرآن به كار خواهیم برد.

 به گزارش سبزوارپیام ، علی رضا عبداللهی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ششتمد سبزوار افزود: قرآن به عنوان گنجینه ارزشمند و یك موهبت گرانقدر الهی است.

وی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) استفاده از فرامین قرآنی در پیشبرد اهداف بود.

وی ادامه داد: امروز حمایت از قرآن آموزی و ترویج این فرهنگ برای همه ما یك وظیفه محسوب می شود.

رسیس شورای آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: همه توان بخش و دستگاههای اجرایی را به كار خواهیم برد تا مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان گروه 2 خراسان رضوی به بهترین شكل ممكن برگزار شود.

بخشدار ششتمد افزود: انتظار داریم از فرصت مسابقات بتوانیم بهترین استفاده مطلوب و بهره را ببریم و شاهد حال و هوای قرآنی در كل منطقه باشیم.

عبداللهی گفت: شهرداری ششتمد با تمام توان امورات زیبا سازی و تهمیدات مرتبط با این دستگاه را در برنامه كاری خود قرارداده و اداره برق و آبفای شهری ششتمد نیز با برنامه ریزی دقیق تلاش نمایند كه شاهد حداقل مشكلات نیز در زمان برگزاری این مسابقات نباشیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز گفت: میزبانی برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه بعد از گذشت چهار سال را یك توفیق خداوندی می دانیم و انگیزه مجموعه اداره آموزش و پرورش ششتمد از میزبانی مسابقات گسترش بیشتر فرهنگ قرآنی در منطقه است.

حسن طیبی افزود: با برگزاری مسابقات در سال 88 انقلاب قرآنی در منطقه ششتمد ایجاد شد به طوری كه تا قبل از سال 88 حداقل حافظ قرآن در ششتمد وجود داشت ولی در حال حاضر افرادی داریم كه حافظ كل قرآن هستند و چندین نفر حافاظ بیست جزء و حتی بیست و پنج جزء قرآن كریم می باشند.

وی ادامه داد: چندین خطیب نهج البلاغه در منطقه پرورش یافته اند و حتی این توفیقات به روستاهای دوردست ششتمد همانند روستای محروم دهنو نیز رسیده است.

دبیر برگزاری مسابقات گفت: ششتمد در سال 88 به گروه دو استان خراسان رضوی صعود كرده و امسال با شهرستانهایی همچون گناباد ، قوچان ، تایباد و... رقابت می كند.

مسابقات قرآن و معارف اسلامی 17 اداره آموزش و پرورش در خراسان رضوی در هفته آخر فروردین ماه در ششتمد برگزار می شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.