اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1391 / کد مطلب: 5540 / نظرات: 0


212 طرح در سبزوار برای برخورداری از تسهیلات كشاورزی معرفی شده است


212 طرح در سبزوار برای برخورداری از تسهیلات كشاورزی معرفی شده است  معاون سازمان و مدیر جهاد كشاورزی سبزوارگفت : 212 طرح امسال برای برخورداری از تسهیلات كشاورزی به بانك های این شهرستان معرفی شده است .
   به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس 'محمد جواد ایزدیان ' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص 134 میلیارد ریال تسهیلات كشاورزی برای سبزوار افزود : هنوز هیچگونه جذبی صورت نگرفته است.

وی خواستار زمان بیشتر برای جذب اعتبارات كشاورزی شد و افزود : بعید می دانم با زمان داده شده 30 درصد اعتبارات بیشتر جذب شود.

وی اظهار داشت : در مرحله اول سال گذشته ، 168 میلیارد و 700 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص داده شد كه صد درصد اعتبارات جذب شده است .

ایزدیان افزود : 857 طرح با بیش از 526 میلیارد ریال به بانك كشاورزی معرفی شد كه از این تعداد 215 طرح پس از تصویب به مرحله تامین اعتبار رسید.

وی با اشاره به اعلام 100 میلیارد ریال در قالب تسهیلات كشاورزی به این شهرستان با عاملیت بانك سپه برای مرحله دوم سال 90 گفت : طرح هایی با اولویت مجتمع گلخانه ای كه 35 نفر را در قالب آن معرفی كرده ایم با اعتبار 176 میلیارد ریال به این بانك معرفی شده كه متاسفانه هنوز هیچ اعتباری جذب نشده است .

وی با اظهار اینكه 43 هزار هكتار زمین به بخش كشاورزی ، دامداری و زیرمجموعه آن واگذار شده است ،افزود : تاكنون پنج هزار و 60هكتار در ستاد توسعه كشاورزی شهرستان واگذار شده است و همچنان در حال اقدام و ارسال پرونده هستیم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.