اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1391 / کد مطلب: 5532 / نظرات: 0


شهرداری سلطان آباد خوشاب به استقبال بهار می رود


شهرداری سلطان آباد خوشاب به استقبال بهار می رود شهرداری سلطان آباد خوشاب با تشكیل كمیته ویژه استقبال از نوروز و برنامه های متنوع برای رفاه حال زائران و مسافران نوروزی به استقبال بهار می رود.
   
 به گزارش سبزوارپیام ، شهردار سلطان آباد خوشاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این كمیته به منظور برنامه ریزی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تشكیل شده است .

'محمد حسین حیدری ' با اشاره به تشكیل كمیته ویژه استقبال از نوروز در چند ماه قبل در شهر سلطان آباد (مركز شهرستان خوشاب )، گفت : در این كمیته، زیباسازی و آماده سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی در دستور كار این شهرداری قرار گرفته است .

وی ادامه داد : شهرداری سلطان آباد خوشاب برای ایام نوروز 92 برنامه های متنوع و مختلف را در نظر گرفته است كه در قالب طرح ویژه استقبال از بهار 92 آن را انجام خواهد داد.

شهردار سلطان آباد خوشاب اظهار داشت : این شهرداری از چندی پیش با استفاده از تمام امكانات به آماده سازی معابر، خیابان ها، پارك ها و فضای سبز، ورودی های شهر، اماكن تاریخی و گردشگری و میادین با گلكاری خیابان ها و بولوارها، اصلاح ، ترمیم جداول ، بلوارها ، آیلندها و پیاده روها و نورپردازی معابر اصلی اقدام كرده است.

'حیدری ' به آماده سازی سه المان مذهبی و فرهنگی جهت نصب در ورودی و داخل شهر اشاره كرد و گفت : در راستای گسترش فضای سبز نیز با شعار هر شهروند یك نهال هشت هزار اصله نهال بین شهروندان توزیع شد.

وی به برپایی سفره هفت سین و آذین بندی سطح شهر نیز اشاره كرد و افزود : در ورودی شهر ایستگاهی برای راهنمایی زائران و مسافران در نظر گرفته شده است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.