اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 اسفند 1391 / کد مطلب: 5528 / نظرات: 0


طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی سبزوار ویژه ایام نوروز


رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از طرح تشدید نظارت بهداشتی این شبکه ویژه ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام " ولی اله جغتایی" در گفت گو با خبرنگاران ، افزود: این طرح از  15 اسفند آغاز و تا  15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح یک اکیپ ثابت در محل شبکه دامپزشکی و  دو اکیپ سیار در سطح شهرستان مستقر است.

جغتایی با بیان اینکه این طرح در راستای تامین سلامت و کیفیت بهداشتی گوشت و سایر فرآورده های پروتینی انجام می شود، اذعان کرد: در این طرح از کلیه مراكز تولید، نگهداري و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي شهرستان بازدید می شود.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار در ادامه به 6754 مرحله بازدید از مراکز عرضه تهیه و توزیع فرآورده های خام دامی این شهرستان طی 11 ماهه سال جاری اشاره کرد.

وی ابراز کرد: در این راستا مقدار 12هزار و526  کیلو گرم گوشت قرمز و گوشت سفید و ماهی غیر قابل مصرف و فاسد ضبط، جمع آوری و معدوم شده و تعداد  50  موارد تخلف بهداشتی به مراجع قضايي معرفی شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست: مواد پروتینی مورد نیاز خود را از مراکزمعتبر تامین کنند و درهنگام خرید، برای گوشت قرمز به داشتن مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی و برای فرآورده های گوشتی بسته بندی شده  به تاریخ  تولید و انقضاء آن توجه کافی داشته باشند.

جغتایی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به تلفن های 4442067 ،4442960 شبكه دامپزشكي  سبزوار اطلاع داده تا پیگیری لازم انجام شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.