اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1391 / کد مطلب: 5520 / نظرات: 0


با نظارت بر مسائل بهداشتی در جهت سلامت مسافران نوروزی تلاش خواهد شد


با نظارت بر مسائل بهداشتی در جهت سلامت مسافران نوروزی تلاش خواهد شد رییس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت : با هماهنگی و نظارت صحیح بر مسائل بهداشتی و رفاهی برای سلامت زائران و مسافران نوروزی تلاش خواهد شد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، 'حسین میردشتی 'روز شنبه در نشست كارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی سبزوار افزود: این شهرستان در مسیر ورودی زائران امام رضا (ع) ، واقع شده و لذا همه امكانات برای خدمات دهی شایسته به این زائران بسیج شده اند.

وی همچنین از خدمات رسانی به موقع دستگاه های اجرایی در حوادث دو روز اخیر كه در اثر بارش برف و كولاك در محورهای این شهرستان بوجود آمده بود، تقدیر كرد.

رییس مركز مركز بهداشت سبزوار نیز در این نشست آمادگی كامل بیمارستان ها و مراكز بهداشتی درمانی این شهرستان به طور شبانه روزی در ایام نوروز را اعلام كرد.

دكتر 'شگرف نخعی ' گفت : هر ساله از اول اسفندماه تا 15 فروردین ماه نظارت بر سلامت آب و اماكن عمومی ، محیط ها ، فروشگاه ها و محل های اسكان مسافران تشدید می شود.

وی اظهار داشت : در این مدت اكیپ های بازرسی فعال بوده و به جز انجام بازرسی ها آماده رسیدگی به گزارشات شهروندان نیز هستند.

مسوول بهداشت محیط مركز بهداشت سبزوار هم با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز، اظهار داشت : شش اكیپ بازرسی شهری و دو اكیپ ویژه اماكن بین راهی در این ایام در سبزوار فعال می باشند.

'حسین عمادی نژاد ' با اشاره به اهمیت سلامت آب و مواد غذایی افزود: در این ایام آزمایشگاه آب برای نمونه برداری و كلرزنی هر روزه ، فعال است.

وی اظهار داشت : برای آگاهی بیشتر مسافران، محصولات فرهنگی با همكاری هلال احمر در محل ایستگاه و محل اسكان توزیع می شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.